Promoția Scolii ADC 2024 e aici, gata să intre în agenții

Promoția Scolii ADC 2024 e aici, gata să intre în agenții

Miercuri, 15 mai, a fost la Apollo111 Banchetul de Absolvire al Școlii ADC. I-am văzut acolo pe studenții Promoției 2024, pe profesorii, tutorii și jurații de la examenul de portofolii, dar și pe diverși membri ai ADC România și publicitari din toate agențiile. Plus foști studenți ai Școlii ADC. Dar anul acesta am văzut și un număr record de burse și premii speciale!

 

AL DOILEA AN DE NOUA ȘCOALĂ ADC, CU UN NUMĂR IMPRESIONANT DE CONTRIBUTORI

Școala ADC, unul dintre proiectele Art Directors Club România, asociația directorilor de creație și strategilor, a fost obiectul unei ample transformări în 2023. Noua re-formulare din 2021-2022 a Școlii a inclus o structură nouă de cursuri și un număr record de profesori în istoria acestui proiect al ADC*RO. La care am adăugat și anul acesta patru tutori, plus un juriu format din  seniori din publicitate și marketing, care au evaluat portofoliile studenților.

Examenul final e un moment foarte intens, în care studenții au ocazia să își prezinte ideea în fața unui juriu format din directori de creație, strategi și clienți de marcomm - exact așa cum o vor face curând, când ne vor fi colegi, prin agenții.

Cursurile Școlii au avut loc începând cu luna noiembrie 2023 la sala Mezanin de la Palatul Universul și au culminat in mai 2024 cu o sesiune de examen în care absolvenții și-au prezentat live, în fața juriului, cele mai bune lucrări din portofolii.

 

6 BURSE ȘI TREI 3 PREMII SPECIALE + BRIEFURI REALE

Anul acesta am avut un număr-record de burse și premii speciale. Asta nu înseamnă doar că primii șase absolvenți au avut bursă integrală, ci și că toți studenții au avut ocazia să lucreze pe briefuri reale, create împreună cu partenerii Școlii - pentru o experiență de industrie cât mai palpabilă.

Ne-au fost alături partenerii de la Pepsi România, pentru al doilea an consecutiv, apoi cei de la Carrefour, care au creat trei burse Act For Good. La care s-au adăugat trei premii speciale inițiate de Purcari. Șeful de promoție a câștigat bursa integrala Ionuț Popescu, creată de ADC*RO în amintirea colegului nostru, Ionuț, care și-a pierdut viața în incendiul de la Colectiv. 

“Ne-am luat în serios și anul acesta mandatul de training intens al studenților. E o responsabilitate pe care chiar o simțim, aceea de a aduce aproape de ușa agențiilor oameni de creație și strategie pregătiți la standardele industriei. Acum nu ne mai rămâne decît să invităm agențiile să se uite pe portofolii aici și, dacă le place ce văd și contactează elevi, să se implice și mai mult de la anul în susținerea școlii cu know-how și man-power”, Laura Nedelschi, Creative Director GRF+ & vicepreședinte ADC. 

“După prima ediție, din “era post pandemică”, în care misiunea noastră a fost să reînviem spiritul Școlii, dar într-o altă formă, mai actuală, în pas cu vremurile și nevoile noilor generații, în noul an ne-am propus să îmbunătățim produsul didactic existent, intrând într-o fază a maturității.

Ducem mai departe acest proiect de suflet al industrie și îl tratăm cu multă seriozitate, ca în prima zi în care am pornit la drum.  Și îl creștem către noi perspective, pentru că ne susțin cu energia lor tutorii, profesorii, jurații, partenerii, boardul și membrii ADC*RO și, bineînțeles, studenții. Mulțumim, tuturor!”, Liviu Țurcanu, Mercury 360.

 

VĂ PREZENTĂM ABSOLVENȚII EDIȚIEI 2024

Locul I - Bursa Ionuț Popescu de la ADC România - ECATERINA ȘTEFĂNESCU
Locul 2 - Bursa Act For Good de la Carrefour România - CLAUDIA ENE
Locul 3 - Bursa Pepsi de la Pepsi România - MIRCEA RADU
Locul 4 - Bursa Act For Good de la Carrefour România - ALEXANDRA BEJINARIU
Locul 5 - Bursa Pepsi de la Pepsi România - LAURA GHENCEA
Locul 6 - Bursa Act For Good de la Carrefour România - DENISA ROBU

Urmați îndeaproape de: ALBERT BRICIU // ALEXANDRA CĂTUNEANU // ALINA TRUȘCĂ // ANDRA MARIA CÎRSTINA // BIANCA MANU // BIANCA MIROȘ // CLAUDIA IONESCU // COSMINA ATĂNĂSOAIE

Premiile speciale pentru cele mai bune rezolvari ale briefului de Purcari au mers spre ALINA TRUȘCĂ, BIANCA MANU ȘI ALEXA BEJINARIU.

 

PROFESORI, TUTORI ȘI JURAȚI – UNII DINTRE CEI MAI BUNI PROFESIONIȘTI DIN INDUSTRIE AU RASPUNS LA CALL-UL ȘCOLII ADC

Ștefan Chirițescu // Răzvan Căpănescu // Simina Leotescu // Costin Radu // Miruna Antonescu // Raluca Eftimie // Andrei Tripșa // Laura Nedelschi // Radu Pilat // Adrian Păsărică // Simina Leotescu // Ștefan Vasilachi // Laura Belc // Liviu Țurcanu // Ruxandra Matache // Mihaela Neațu // Maria Teodorof // Alex Tocilescu // Diana Benea // Ciprian Robu // Bianca Dumitrașcu // Alex Neculae.

Tutorii celor 15 absolvenți au fost: Dan Stănescu (Glitch) // Dani Macarie (Ogilvy) // Mihai Calotă (TVC) // Șerban Alexandrescu (Headvertising)

Iar echipa care a jurizat portofoliile a fost formata din: Miruna Dumitrescu (Publicis) // Ioana Zamfir (MRM) // Carina Toma (McCann Worldgroup Romania) // Simina Leotescu (independent strategy proffesional), iar din partea clientului i-am avut pe Ioana Ghilerdea de la Carrefour Romania și Alex Filip de la Purcari Wines. 

“Mi-a placut sa fiu jurat pentru Școala ADC și de la bun început mi-a sunat în cap un post radio care spune sa sustii azi, ceea ce vrei sa auzi in viitor. Programul Act for Good are în mod natural încorporat spiritul acesta, ce e drept plecat dintr-un bine îndreptat întâi către agricultura locală sau către cauze în care oamenii se pot implica prin simplul act de shopping la Carrefour. A venit foarte natural pentru noi să ne implicam în sustinerea burselor din acest an, colegii mei din echipă sumarizand foarte simplu - "nu ne-am numi Act for Good dacă nu am da curs propunerii ADC*RO.”, Ioana Ghilerdea, Carrefour Romania. 

“Școala ADC este în continuare cel mai bun motor de pornire în advertising. Ne-au demonstrat-o și topul promotiei 2024, în portofoliile cărora am văzut și talent crud, și unghiuri de rezolvare intrigante. Și, cel mai important, am vazut dorința de a face jobul ăsta. Le spunem succes și bun-venit în industrie - o să fie interesant!”, Ioana Zamfir, MRM. 

“Cel mai tare mi-a plăcut mixul ăsta de emoții și entuziasm cu care a venit echipat fiecare student al Școlii ADC, nu de alta, dar e un mix pe care riscăm cel mai tare să-l pierdem cu cât petrecem mai mult timp în industrie. Și dorința aia de “frate, chiar vreau tare de tot să intru în industria asta” s-a simțit în cele mai multe rezolvări de brief-uri. Nice, mi-a plăcut că am ieșit și noi inspirați de ei la rândul nostru!”, Carina Toma, McCann Worldgroup Romania. 

“Se zice că "The most important business of one generation is the raising of the next generation”. Parte din acest proces nu este doar învățarea celor ce vin, ci și selectarea celor mai bune idei și celor mai bune minți ce (ne) vor urma. A fost o reală plăcere să descoperim oamenii noi ai industriei și să identificăm top-ul: cei care merită să devină vizibili și doriți de agenții.”, Simina Leotescu, independent strategy professional.

Școala ADC*RO este o școală de concept și craft, dedicată tuturor tinerilor interesați de creație și strategie publicitară. Procesul de redesign și implementarea proiectului din ultimii ani au fost inițiate și apoi puse în practică de task force-ul Școlii, coordonat de Laura Nedelschi și Liviu Țurcanu. O nouă sesiune de înscrieri va avea loc in a doua parte a acestui an.

Printre cele mai importante proiecte ADC România se numără: Şcoala ADC*RO şi Top ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related