Vino la Seara YP în care MarCom-ul primește un suflu feminin

Vino la Seara YP în care MarCom-ul primește un suflu feminin

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP – #MarCom gets a feminine touch, vineri, 29 martie 2024, de la ora 19:00, la sediul IAA România.

Într-o lume a comunicării în continuă evoluție, este esențial să celebrăm și să subliniem contribuția remarcabilă a femeilor în domeniul marketingului și al comunicării. Femeile în MarCom sunt o forță incontestabilă, aducând pasiune, inovație și o abordare unică, modelând tendințele și influențând piețele.

Împărtășim, învățăm și ne inspirăm reciproc alături de Cristina Butunoi (Executive Director – GOLIN), Raluca Kișescu (Creative Business Strategist) și Teodora Migdalovici (Founder: TheAlternativeSchool / LOVEANDLOBBY.COM).

La final de luna femeilor, vă invit pe toți să petrecem o Seară YP dedicată doamnelor din business, care ne inspiră și ne ajută să evoluăm zi de zi. Fiecare poveste își are “cântecul” ei, fiecare femeie își construiește cariera în business în mod diferit și toate merită un loc pe scena noastră, la Women in business.

Pe 29 martie, de la ora 19.00 la IAA House, vă aștept alături de: Cristina Butunoi (Executive Director – GOLIN), Raluca Kișescu (Creative Business Strategist - Raluca Kisescu & Son) și Teodora Migdalovici (Founder: The Alternative School for Creative Thinking/LOVEANDLOBBY.COM), să urmărim împreună traseul acestor femei incredibile și să ne inspirăm din aventurile lor în universul marcom. Vă așteptăm să ciocnim o cupă plină de insighturi și discuții spumoase!”, a declarat Sabrina Vlăsceanu, Președinte IAA Young Professionals România.

Alături de speakerii invitați vom discuta despre provocările și oportunitățile pe care le întâmpină femeile și cum putem construi împreună un mediu mai incluziv și echitabil. Înscrierile se fac gratuit, completând formularul disponibil. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarCom, cu scopul de a încuraja dezbaterile,împărtășirea de informații de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 4000 de membri din  33 de țări: Australia, Austria, Bahrain, Bangladesh, China, Coreea de Sud, Danemarca, Egipt, Elveția, Emiratele Arabe Unite, Ghana, Hong Kong SAR (China), India, Iran, Italia, Japonia, Kuweit, Liban, Macau SAR (China), Malaysia, Nepal, Nigeria, Pakistan, Polonia, România, Regatul Țărilor de Jos, Rusia, Serbia, Sri Lanka, SUA, Taipeiul Chinez (Taiwan), Ungaria, U.K.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative) și Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP România este câștigătoarea IAA YP Chapter Excellence Compass Award în 2016, 2018 și 2020, find desemnată cea mai activă și creativă filială YP din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related