Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

Graffiti Plus (GRF+) anunță noi roluri și mizează pe soluții în ecosistem pentru mai multă relevanță în produsul agenției: Irina Ciocan-Stănescu devine CEO al GRF+, iar Bogdan Tomoiagă preia rolul de Președinte al Consiliului de Administrație

GRF+ își continuă parcursul de dezvoltare prin care și-a propus să aducă împreună un mix de creative problem solving, spirit antreprenorial, o cultură colaborativă și certificări internaționale pentru un produs de consultanță axat pe relevanța pentru business și pentru societate.

În susținerea acestui parcurs de dezvoltare, agenția anunță o schimbare a structurii de management:

  • Bogdan Tomoiagă, CEO din 2014, preia în 2024 funcția de Președinte al Consiliului de Administrație al Graffiti Plus S.A., cu un mandat axat pe dezvoltarea de soluții și o mai bună integrare a companiilor din ecosistem; 
  • Rolul de CEO este preluat de Irina Ciocan-Stănescu, anterior Managing Partner (din 2017). Irina se va concentra pe continuarea strategiei agenției: un produs de comunicare solid, în care soluțiile creative aduc un plus de relevanță, o cultură colaborativă a performanței și agilitate în susținerea obiectivelor de creștere ale clienților.

În 2024, noua structură de conducere va miza pe integrarea serviciilor specializate într-un ritm accelerat, care să susțină obiectivele companiilor client în domenii precum: e-commerce, ESG, employer branding, marketing comms, influencer marketing, brand experience, reputație corporativă și relația cu investitorii.

 

Mizele noilor roluri:

Bogdan Tomoiagă, Președinte al Consiliului de Administrație al Graffiti Plus:

„Dincolo de un nou rol, miza acestuia e importantă: dezvoltarea prin soluții integrate, de la cei mai buni parteneri din piață. Avem un istoric de dezvoltare: de la agenția Graffiti PR la Graffiti Plus, agenția de comunicare integrată (2022), apoi la statutul de investitor în start-up-uri de comunicare și nu ne oprim aici. În 2023, am făcut un pas important, relativ nou în piață: trecerea la GRAFFITI PLUS S.A. De ce e important? O societate pe acțiuni aduce un nou nivel de transparență și o garanție în plus a maturității unui business solid în piața locală, ancorat internațional (prin afilierea la Ketchum). Transfer mandatul de CEO cu încredere Irinei, care a fost, este și va rămâne cel mai apropiat partener de drum în construcția Graffiti Plus. Am parcurs toate etapele profesionale împreună, de la juniorat la roluri de management, de la angajați la antreprenori de succes alături de ceilalți acționari, și vom continua construcția ecosistemului tot împreună, dar din roluri diferite care să ne permită să fim mai agili și mai concentrați pe misiunea fiecăruia.”

Irina Ciocan-Stănescu, CEO:

„Preiau noul mandat cu o misiune de fapt ușoară: să continui o construcție solidă, care și-a propus o direcție clară: soluții colaborative care cresc relevanța brandurilor, pentru business și pentru societate. Dar și cu o misiune grea: să inspir curiozitatea pentru soluții care schimbă jocul, pe care Bogdan a transformat-o în începutul fiecărei zile la Graffiti Plus în ultimii 15 ani.

Dincolo de o frază de PPT, știm că provocările echipelor client au crescut în intensitate în ultimii ani, la o viteză de reacție și ea mult accelerată. De la măsurarea impactului reputației, un produs ce s-a mândrit multă vreme ca fiind de necuantificat, la dezvoltarea de soluții creative în care empatia nu e doar un punct dezirabil, ci poate face diferența între succesul unei campanii și o situație de criză, o agenție de consultanță are obligația să renunțe la orgoliul creativ și să își asume mindset-ul de consultant de business.”

 

Planurile anului 2024:

Bogdan:

„Ce urmează?

În noul ecosistem construit în jurul lui Graffiti Plus ne concentrăm pe co-design pentru soluții care susțin creșterea business-urilor și brandurilor. Împreună cu MOCAPP, aducem mai mult data-driven și o gestionare mai ușoară a briefurilor care au o componentă de influencer marketing, cu New Moon putem să construim campanii de marketing digital cu o zonă puternică de digital creative intelligence, iar alături de Kamrad, evenimente, expoziții și experiențe de brand la cel mai înalt nivel. Mai mult, prin aport de tehnologie, soluții de digital transformation și e-commerce care vin de la companiile partenere//surori Life is Hard și Innobyte, putem afirma că suntem foarte aproape de a fi ecosistemul cel mai bine echipat pentru a aduce soluții de tip creative-tech pe piața locală.

Din luna martie, misiunea mea va fi concentrată pe dezvoltarea ecosistemului Graffiti Plus, pe a aduce și integra parteneri, soluții și produse noi, atât în interiorul organizației, cât și mai departe .”

Irina:

„Câteva dintre întrebările acestui an: cum măsurăm integrat, în timp real, nu doar răspunsul, ci comportamentul audiențelor noastre? Cum putem integra AI în mod responsabil și cu rezultate stabile în produsul de consultanță? Cum transformăm influencer marketing din buzz machine în platforme solide, cu impact în business? Cum susținem obiective de employer branding care rezistă dincolo de testul recrutării? Cum aducem ESG în soluții de schimbare organizațională și în comunicare cu impact stabil? Cât de agil putem susține vânzările printr-un produs de comunicare? 

Multe întrebări, un singur răspuns – mizăm pe soluții certificate. Aducem instrumente și tehnologii testate internațional, cu poate cea mai numeroasă echipă de consultanți seniori certificați pe subiecte precum comunicare de criză, CSR-sustenabilitate, marketing sportiv, evaluare & măsurare, strategie și leadership creativ.”

 

Certificări ale consultanților GRF+

(selecție)

  • Crisis Communication – Chartered Institute for PR (CIPR) London;
  • Evaluation & Measurement – AMEC Intl Certificate in Measurement and Evaluation;
  • Sports Marketing – Sports Business Institute Barcelona;
  • CSR & Sustainability – Institute of Environmental Management and Assessment (IEMA);
  • GRI reporting – Institute of Environmental Management and Assessment (IEMA);
  • Creative Leadership - Berlin School of Creative Leadership;
  • Business Sustainability Management – University of Cambridge;
  • Strategy – Miami Ad School.

În 2024, GRF+ își propune dezvoltarea a șase zone core business care reprezintă priorități pentru branduri, dar și o parte importantă din portofoliul agenției:

  • Influencer Marketing platforms & e-commerce – 2 din 3 brief-uri din GRF+ includ cel puțin o componentă de influencer marketing;
  • Evenimente și experiențe de brand – peste 30% din proiectele agenției se bazează pe dezvoltarea de experiențe de brand;
  • ESG – agenția dezvoltă și comunică strategii și proiecte cu componente de ESG alături de peste 75% dintre clienții săi principali;
  • Platforme de comunicare integrată – dezvoltate alături de peste 50% din clienții agenției;
  • Soluții integrate de Executive Profiling & Corporate Reputation – o schimbare importantă a cerințelor de reputație corporativă – creșterea ponderii CEO profiling în piață;
  • Employee Experience & Employer Branding – cu accent pe experiența integrată și integrarea obiectivelor HR – comunicare internă – talent – EB.

Pentru a demonstra impactul măsurabil al activităților de comunicare integrată în business, agenția continuă demersul de adaptare a metodei internaționale AMEC (International Association for the Measurement and Evaluation of Communication) la nevoile specifice de evaluare ale brandurilor prezente în portofoliu.

Soluții dezvoltate de business-urile în care Graffiti Plus (GRF+) este acționar:

  • MOCAPP – aduce împreună marketingul și tehnologia pentru a crea punți între influencers, comunități și branduri;
  • Kamrad - agenție de experiențe de brand și implementare evenimente; 
  • New Moon - agenție digital full-service;
  • Syzygy – start-up specializat în comunicare corporate și relații cu investitorii.

 

Co-design alături de parteneri 

Ecosistemul de parteneri ai GRF+ este format din companii care dezvoltă servicii și produse în industrii diverse: 

  • Life Is Hard - soluții integrate de digitalizare pentru companii și comunități. LIFE IS HARD (LIH) e prima companie românească de dezvoltare de software listată la BVB, piata AeRO, segmentul Premium.
  • Innobyte - soluții care susțin dezvoltarea business-urilor de e-commerce prin tehnologie.  

Afiliat exclusiv pentru România al rețelei globale Ketchum din 2012, GRF+ este agenția de consultanță pentru branduri și businessuri relevante în societate ce își propune să dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipă multidisciplinară, axată pe crearea de conținut relevant. Cu o istorie de 26 de ani pe piața din România și peste 80 de consultanți, GRF+ a primit zeci de distincții la competițiile de profil internaționale și a fost numită de patru ori Agenția Anului la Gala Romanian PR Award. Portofoliul agenției include servicii de relații publice, strategie și servicii de creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer marketing, evenimente, sports marketing. GRF+ crede în puterea brandurilor de a contura o societate mai bună, așa că în fiecare zi și cu fiecare proiect co-creează pentru impact maxim în business și în societate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related