Participanții au trăit experiența utilizării unui telefon pliabil în cadrul unui eveniment exclusiv și au pus la încercare, pe tot parcursul serii, toate funcțiile relevante pentru ei
În urma evenimentului exclusiv Join The Flip Side Party organizat de Samsung România pe 7 decembrie, 55% dintre participanți au făcut trecerea către un Galaxy Z Flip5 sau Z Fold5, renunțând la telefonul lor personal Apple sau Samsung.
Conform unui studiu realizat de Kantar în 2022, în cadrul căruia a fost testat gradul de loialitate în rândul posesorilor de smartphones din România, 89% dintre utilizatorii Apple au declarat că nu intenționează să își schimbe brandul, iar 27% dintre ei nu ar renunța niciodată la acest brand.
În acest context, Samsung și-a propus să demonstreze că telefoanele Galaxy Z series pot convinge și pe cei mai loiali utilizatori, printr-un experiment inedit care să le ofere posibilitatea să le testeze, într-un mod unic și relevant pentru ei. În urma testării, 77% dintre cei care au ales să își schimbe telefonul au renunțat la un telefon Apple și au trecut pe loc la Samsung, iar restul au făcut upgrade de la o altă serie Samsung către pliabilele de ultimă generație.
"Ne-am dorit să oferim consumatorilor o experiență hands-on memorabilă, în care să testeze noile noastre tehnologii punându-i într-un context cât se poate de familiar, precum un concert, și astfel să decidă dacă The Flip Side este o alegere potrivită pentru stilul lor de viață. Ne bucurăm că telefoanele pliabile Samsung, prin experiența diferită pe care o oferă, pot convinge orice utilizator de smartphone. Trebuie doar să le testeze.", a declarat Simona Panait, Head of Marketing Romania & Bulgaria, la Samsung Electronics România.
Samsung a marcat prin intermediul acestui eveniment finalul campaniei ,,Join The Flip Side. Switch to Freedom". Campania lansată în luna octombrie și-a propus să le prezinte românilor multitudinea de avantaje și beneficii pe care le aduce utilizarea unui telefon pliabil în viața lor, cu scopul de a-i convinge să facă trecerea către un Galaxy Z Flip5 sau Z Fold5.
Campania Join The Flip Side. Switch to Freedom.
Mai mult decât o simplă provocare de „switching” lansată de Samsung România către consumatori, campania „Join The Flip Side. Switch to Freedom.” a reprezentat și o declarație de rebeliune față de normele obișnuite de utilizare ale unui smartphone clasic.
Pe parcusul celor două luni, Inna și Deliric, alături de alți ambasadori Samsung, au împărtășit pe canalele lor de social media cum telefoanele pliabile se potrivesc stilului lor de viață și cum ies în evidență indiferent de context. Membrii Team Galaxy și-au invitat comunitățile să treacă „on the flip side” și au predat mai departe provocarea către alți lideri de opinie să li se alăture.
Primii care s-au lăsat convinși de mesajul campaniei, dar și de calitățile seriei Galaxy Z au fost Theo Zeciu (creator de conținut) și Lili Sandu (prezentatoare TV). Ei au renunțat complet la telefoanele lor personale în favoarea unui Galaxy Z Fold5, și respectiv a unui Galaxy Z Flip5. Cei doi s-au alăturat inițiativei Samsung, ca noi membri oficiali Team Galaxy și și-au încurajat comunitățile să se înscrie în campanie pentru șansa de a participa la o experiență exclusivă alături de ei.
Momentul final, Join the Flip Side Party
Dintre cei peste 2000 de oameni înscriși, doar un număr restrâns de câștigători au putut participa mai departe la evenimentul Join the Flip Side Party din data de 7 decembrie.
Cei invitați au putut asculta live melodiile cântate de Inna și Deliric și interacționa cu unii dintre ambasadorii lor Samsung preferați. În plus, ei au avut ocazia să experimenteze direct avantajele modelelor Samsung pliabile pe parcursul serii și au avut libertatea de a le testa singuri pentru a se convinge de performanța lor.
La final, 55% dintre participanți au decis să facă pe loc transferul către un telefon pliabil oferit de Samsung și să renunțe la telefonul personal. Telefoanele rămase au fost apoi preluate de către GreenWEEE, unul dintre cei mai importanți reciclatori din România. Majoritatea dintre acestea reprezentau chiar smartphone-uri de tip flagship, cu modele de la iPhone 14Pro Max până la iPhone 7 și de la Samsung Galaxy S23 Ultra până la S20.
Galaxy Z Flip5 și Galaxy Z Fold5 - experiențe de utilizare redefinite
Cu Galaxy Z Flip5 descoperi un alt nivel al selfie-urilor: mai creative, mai naturale, mai ușor de realizat, chiar și atunci când lumina este slabă. Iar pentru toate acestea ai nevoie doar de un simplu gest de ridicare a palmei, ca un salut pe care îl faci telefonului tău pentru a imortaliza momentul. Ecranul frontal Flex este acum de aproape 4 ori mai mare decât înainte și îl poți personaliza astfel încât să îți reflecte stilul propriu.
Cu Galaxy Z Fold5, productivitatea și divertismentul sunt la ele acasă. Ecranul principal este generos, iar cu S Pen Fold Edition, poți lua notițe în timp real sau să faci mai multe lucruri deodată. Taskbar-ul îmbunătățit și funcția drag & drop fac schimbarea între aplicații și transferul de conținut o plăcere. Bateria ține toată ziua, așa că te poți bucura de experiența premium a noilor telefoane pliabile mai mult timp.
Samsung Electronics inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale.
Kantar este compania globală lider în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță de brand și comunicare. Kantar are o înțelegere completă și unică în industria sa despre cum gândesc, simt și acționează oamenii; fiind prezentă la nivel global și local în mai mult de 90 de piețe. Combinând expertiza profundă a specialiștilor săi, cunoașterea bazată pe resurse de date cu norme greu de egalat și cele mai inovative platforme tehnologice și de data analytics, Kantar își ajută clienții să înțeleagă oamenii și le oferă inspirație pentru a crește.