WaveCrest câștigă titlul “Agenția Internațională a Anului ” la Premiile FMBE

WaveCrest câștigă titlul “Agenția Internațională a Anului ” la Premiile FMBE

WaveCrest Group a câștigat premiul de Aur pentru „Agenția Internațională a Anului” în cadrul celei de-a 19-a ediție a Field Marketing & Brand Experience Awards, organizată la Londra pe 9 noiembrie 2023.

Premiile FMBE sunt un eveniment anual care recunoaște excelența, creativitatea și inovația în domeniul Field Marketingului și Experienței de Brand. Premiile acoperă o gamă largă de categorii, inclusiv campanii promoționale, demonstrații de produse, programe de sampling și evenimente experiențiale, devenind în cele aproape două decenii de existență unul dintre evenimentele de top ale industriei. 

Premiul “Gold - International Agency of the Year ” a fost acordat agenției WaveCrest datorită proiectul realizat pentru Harman (JBL și Harman Kardon ) la Campus 2023, un electro-fair de două săptămâni găzduit de către cel mai mare retailer de produse electronice din Scandinavia - Elkjöp. Având mii de angajați și sute de parteneri și furnizori ca participanți, Campus este principala platformă prin care brandurile pot interacționa, oferi training și construi conexiuni cu personalul retailerului. WaveCrest a răspuns unui brief simplu venit din partea clientului: “să fim îndrăzneți” și “să facem cunoscută întregii audiențe plăcerea sunetului de calitate”. Așa că agenția a provocat la rândul ei participanți. Să fie curiosi, să interacționeze, să se distreze și să descopere, totul sub umbrela „Dare To”.

Pentru a se diferenția de restul expozanților, standul Harman a fost dezvoltat pe tematica unei petreceri pe plajă, gândită în așa fel încât să amplifice bună dispoziție dar și să ofere o experiență completă de brand. Pe lângă display-urile de produse inspirate de cultura surf, standul a fost adus la viață prin provocări și premieri instant, tururi VIP ghidate de ambasadorii mărcii, demonstrații de produse, toate într-o configurație la care te-ai aștepta de la o adevărata petrecere pe plajă: muzică live, umbrele de bambus, un beach-buggy JBL și chiar și cocktail-uri la discreție (fără alcool).

Rezultatul principal urmărit de către JBL a fost îmbunătățirea punctajului acordat de participanți anul trecut. Deoarece în 2022 punctajul a fost de 4,73 (pe o scară de la 1 la 5), ștacheta a fost din start destul de ridicată. Dar pentru 2023 rezultatul a fost și mai bun: 4,88. Pe lângă acest obiectiv principal, proiectul a realizat de asemenea o îmbunătățire semnificativă a timpului petrecut la stand, crescând de la 12 minute în 2022 la 20 minute în 2023. În plus, post-eveniment, interacțiunile ce au avut loc la stand au dus la o creștere numerică cu 16% a display-urilor in-store ale brandului și a determinat managementul Elkjöp să listeze o nouă linie de produse JBL în toate magazinele sale.

Pentru livrarea acestui proiect, au fost implicate mai multe birouri din cadrul grupului WaveCrest: Danemarca pentru Client & Project Management, România pentru partea de Creație și Design și Finlanda pentru Producție și Logistică.

„Suntem onorați și fericiți să vedem că industria ne oferă această recunoaștere pentru muncă noastră! Proiectul „Dare to ” este un exemplu foarte bun pentru abordarea noastre față de Brand Experience, în care îmbinând excelența operațională cu soluții creative. Este o realizare importantă pentru întreaga echipă WaveCrest , atât pentru colegii care au implementat la față locului , cât și pentru cei din “culise”. Entuziasmul și efortul lor au făcut acest lucru posibil.” a menționat Sune Nielesen, CEO al WaveCrest Group.

Alături de Wavecrest, alte agenții partenere din cadrul Asociației EFMP au obținut premii în cadrul FMBE Awards: Option 1 (Polonia) a câștigat Aur pentru “Operational Success” și Argint pentru "Campaign of the year”, FMI Irlanda a fost distinsă cu Argint pentru “International Agency of the Year ”, iar Settimo Piano (Italia) a obținut un bronz pentru “B2B Events”.

Cu prezență în Danemarca, Finlanda, Norvegia, Suedia și România, WaveCrest este una dintre agențiile de experiență de brand cu cea mai rapidă creștere din Europa. Misiunea WaveCrest este să acționeze ca un amplificator, oferind mărcilor un impuls puternic, făcând mesajele clare și absolut de neuitat. Funcționând anterior sub numele g7 / Grup Șapte , WaveCrest România a devenit parte integrantă a grupului în 2022. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related