Joi, pe 23 noiembrie la 9 dimineața, mamele sunt invitate la un spectacol de teatru matinal la Sala Dalles. Se va pune în scenă piesa “Șase lecții de dans în șase săptămâni” de Richard Alferi, scenografie de Romulus Boicu, regie de Lavinia Jemna Oltenau și coregrafie de Mihai Petre. În rolurile principale sunt actorii Victoria Cociaș și George Constantinescu.
Piesa este o comedie care spune povestea lui Lily, văduva unui preot baptist, ce îşi angajează un profesor de dans, la domiciliu, pe italianul Michael Minetti. Deși prima întâlnire pare sortită eșecului, cei doi ajung să se cunoască mai bine și să se împrietenească.
Mamele sunt așteptate cu cafea proaspătă și gustări, iar la finalul evenimentului vor primi un goodie bag surpriză. Aceasta nu este singura surpriză! La eveniment se va organiza o tombolă specială în urma căreia 3 mame pot câștiga vouchere de cumpărături!
Open4Moms este o inițiativă belVita care aduce mamelor bună dispoziție de dimineață, atunci când ele încă au energie și mai mult timp pentru ele.
Evenimentul este al patrulea din seria Open4Moms. Primul eveniment din serie a fost un concert live, al doilea o dimineață de dans în club, iar al treilea un spectacol de stand-up comedy. Pentru următoarele evenimente urmăriți pagina oficială belVita România pe rețelele de socializare!
Credits:
Echipa Mondelēz România:
Ioana Pană – Country Marketing Lead RO
Andreea Vergelea - Bakery Manager RO
Alexandra Barbu – Junior Brand Manager Bakery RO
Markos Spanos - Assistant Brand Manager Bakery RO
Echipa Agenției:
Teodora Ionică – Group Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Robert Șopârlache – Head of Art
Robert Botezan – Junior Copywriter
Emanuela Tudorache – Senior Account Manager
Mădălina Stoica – Client Lead
Delia Danu - BTL Account Director
Bogdan Voina - Senior Event Producer
Simona Stefănescu - Digital Manager Publicis RO
Andreea Livadariu - Senior Performance Specialist Publicis RO
Andrada Lohan - Client Director Publicis RO
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră în clasamentele Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.
Divizia POP a Saatchi Creative Hub este parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România.