Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul  Kenvue, în Polonia

Studiu inovator Cross-Platform asupra nivelului de atenție înregistrat de reclame. Teads a scorat cel mai bine la nivelul de atenție pentru branduri din portofoliul  Kenvue, în Polonia

Într-un studiu inovator de măsurare finalizat pentru Kenvue în Polonia, pentru brandurile lor premium, Teads a folosit algoritmul de învățare automată (LAMP) al Lumen pentru a măsura atenția utilizatorilor în cadrul ecosistemului Teads și al platformelor digitale de top. Rezultatele au poziționat Teads cu mult înaintea platformelor de social media în ceea ce privește captarea atenției utilizatorilor și costurile competitive pe toate canalele.

 

Date-cheie:

În cadrul primei campanii analizate, Teads a înregistrat un nivel de atenție de 8,5 ori mai mare, la o mie de afișări digitale (APM), în comparație cu platformele sociale, cu un cost cu până la 32% mai eficient per afișare. În același timp, Teads a rivalizat cu platformele video în ceaa ce privește valorile nivelului de atenție.

Aceeași performanță puternică a fost observată și în cea de-a doua campanie care a făcut obiectul măsurătorii. Teads a depășit platformele sociale, reclamele derulate prin Teads înregistrând niveluri de atenție de peste 4,8 ori mai mari decât cele livrate de platformele de social media, cu un cost mai eficient pentru 1.000 de afișări.

“Folosind parteneriatul nostru strategic cu Lumen Research și tehnologia lor unică, care măsoară nivelul de Atenție în timp real pentru campaniile digitale, le-am oferit clienților noștri oportunitatea să măsoare ușor și rapid și apoi să compare nivelul de Atenție al utilizatorilor pe diferite platforme media. Acest lucru înseamnă oportunități uriașe pentru clienți și agențiile partenere de a optimiza și gestiona eficiența campaniilor lor online.”, declară Katarzyna Kabiesz, Head of Insights CEE in Teads.

 

Ce reprezintă măsurarea Atenției în mediul digital?

Tehnologia Lumen permite verificarea nivelului de Atenție al utilizatorilor unei campanii live, oferind specialiștilor în marketing o mai bună înțelegere a nivelurilor de Atenție înregistrate de campaniile lor digitale, precum și oportunități de optimizare a reclamelor. În timp ce Vizibilitatea ne indică oportunitățile de vizualizare a reclamelor digitale (conform standardelor globale definite de IAB), Atenția ne indică dacă reclamele sunt văzute, de fapt, de utilizatori („ochii ațintiți asupra reclamelor”). Drept urmare, Atenția indică succesul unui business mult mai bine decât Vizibilitatea.

Cu toate acestea, măsurarea Atenției nu a fost disponibilă până de curând pentru campaniile digitale live; Teads este prima platformă de publicitate care integrează raportarea LAMP Attention în mod nativ în interfața de media buying Teads Ad Manager (TAM), făcând-o disponibilă gratuit pentru toți partenerii interesați.

 

Metodologie de măsurare a Atenției pe mai multe canale digitale:

Același algoritm LAMP poate fi folosit și pentru a estima indicatorii cheie de performanță ai Atenției pe diferite platforme digitale, inclusiv Walled Gardens (Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok, Youtube etc.). Deoarece aceste platforme nu acceptă trackingul campaniei, datele campaniei sunt introduse manual pentru fiecare platformă și procesate de Lumen Research. Valorile de Atenție rezultate pot fi comparate de la o platformă la alta, oferind posibilitatea agențiilor de publicitate să genereze informații relevante și date pe baza cărora să-și aloce bugetele în cel mai eficient mod, pentru rezultate de business mai bune.

Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE in Kenvue: “Această colaborare fructuoasă cu Teads reafirmă dedicarea noastră de a testa noi soluții de măsurare pentru a evolua în cunoștințele de publicitate digitală avansată, elaborând în același timp experiențe substanțiale și valoroase pentru utilizatorii finali ai brandurilor noastre”.

Într-un spațiu digital dens, nu este vorba doar de reach, ci despre un engagement semnificativ. Cu acces direct la peste 3.000 de editori premium și 15.000 de site-uri la nivel global, Teads conduce la capitolul Atenție, asigurându-se că brandurile se dezvoltă în spații media de calitate, beneficiind în același timp de targetare  contextuală și performanță superioară.

Kenvue este cea mai mare companie farmaceutică din lume după venituri, care produce de asemenea bunuri de larg consum și aparate medicale. Compania are o moștenire de peste 100 de ani, propulsată de știință. Mărcile emblematice, printre care Aveeno®, Bandajele adezive marca BAND-AID®, Johnson's®, Listerine®, Neutrogena®, Tylenol® și Zyrtec®, sunt recomandate de profesioniștii din domeniul sănătății și beneficiază de încrederea consumatorilor, care folosesc produsele pentru a-și îmbunătăți calitatea vieții. Membrii echipei au o mentalitate digitală, o abordare a inovației bazată pe cunoștințe umane profunde și lucrează în fiecare zi pentru a câștiga un loc în inimile și casele consumatorilor. Kenvue crede că îngrijirea de zi cu zi nu numai că poate face oamenii bine, dar îi poate împlini.

Teads, The Global Media Platform, este cea mai mare platformă premium care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu cei mai importanți publisheri la nivel global, ajungând la o audiență de aproape 1.9 miliarde de oameni în fiecare lună. Platfoma “end-to-end” Teads oferă un ecosistem sustenabil, care conectează brandurile și consumatorii într-un mod non-intruziv. Tehnologia Teads livrează experiențe de publicitate interactive către utilizatorii finali, rezultate garantate pentru branduri și o soluție de monetizare avantajoasă pentru editorii de conținut, sprijinind astfel jurnalismul de calitate.

Teads livrează rezultate pentru branduri, agenții și publisheri de top cu ajutorul unei echipe de peste 1.200 de specialiști în 50 de țări. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related