În octombrie, International Advertising Association (IAA Global), cea mai influentă rețea de profesioniști în marketing și comunicare de marketing din lume, organizație globală umbrelă pentru industria de marketing și publicitate, sărbătorește 85 de ani de existență cu o serie de evenimente și inițiative cheie menite să reunească miile sale de membri multidisciplinari.
Printre aceste inițiative se numără:
• Lansarea oficială a noului logo care celebrează cei 85 de ani de la înființarea IAA, începând cu 3 octombrie 2023
• 3 octombrie 2023 - IAA Global B2B Brand Summit cu o selecție a celor mai bune voci din B2B din întreaga lume.
• 4 octombrie 2023 - O cină de gală în New York City, la care participă 85 de lideri mondiali ai IAA și parteneri IAA Compass din 56 de țări din întreaga lume.
• 6-8 martie 2024 - 45th IAA World Congress, care are loc la fiecare 2-3 ani în mari orașe din întreaga lume, va avea loc la Penang, Malaezia, subliniind sustenabilitatea, diversitatea, echitatea, incluziunea și ESG.
Sasan Saeidi, Chairman și Președinte Global al IAA Global a declarat: „De la înființarea IAA acum 85 de ani de către Thomas Ashwell și 12 directori din publicitate la New York Harvard Club, multe s-au schimbat atât în industrie cât și în abordarea bunurilor și serviciilor de publicitate. IAA începe celebrarea cu inițiative care reunesc membrii noștri vaști și multidisciplinari, permițând IAA să exploateze cele mai bune practici globale și să joace un rol important în susținerea problemelor și valorilor cheie ale industriei.”
Dagmara Szulce, Director Executiv Global al IAA Global a declarat: „Valorile IAA North Star: creativitatea, susținerea, educația, colaborarea, dezvoltarea profesională, diversitatea, echitatea și incluziunea ghidează IAA și subliniază celebrarea acestor 85 de ani. IAA se angajează să ajute industria comunicării să implementeze valorile North Star în propriile culturi ale diverselor companii, într-o lume în schimbare rapidă.”
Sheba Nandkeolyar, Vicepreședinte Global pentru diversitate, capital propriu și incluziune al IAA Global și președinte al IAA Australia, a declarat: „Este un privilegiu să conduc IAA DE&I și Australia în acest moment important din istoria IAA. În timp ce sărbătorirea celor 85 de ani subliniază valoarea IAA pentru membri, sunt încântată să văd creșterea cererii în ceea ce privește alăturarea a peste 4.000 de membri individuali și corporativi rețelei noastre, care acoperă domeniile marketing, publicitate, media, comunicații IT și sectoare academice din 56 de țări.”
Heather Leembruggen, Președinte IAA Australia a declarat: „În cei 43 de ani de existență în Australia, IAA a înflorit și și-a stabilit o reputație puternică prin leadershipul nostru gândit și inițiative precum Big Idea Challenge a IAA Australia – una dintre inițiativele emblematice concepute de IAA pentru următoarea generație - acum la al 21-lea an. Având beneficiul unei istorii bogate și lungi din care să înveți, viitorul IAA și IAA Australia este unul luminos.”