Studiul de piață „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”

Studiul de piață „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”

Agenția de digital marketing KLAIN împreună cu Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CORE) și susținută de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) lansează studiul: Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România.

Acesta se adresează în principal antreprenorilor, oamenilor de afaceri și tuturor celor care dețin un business în România. Studiul urmărește obținerea perspectivelor valoroase și a informațiilor relevante despre modul în care antreprenorii utilizează mediul online și strategiile digitale pentru a-și promova afacerile și a-și îmbunătăți performanțele într-o eră a digitalizării în continuă expansiune.

Studiul include diferite aspecte ale prezenței digitale a companiilor, inclusiv strategiile de marketing online, utilizarea rețelelor sociale, impactul campaniilor de advertising, precum și eficiența canalelor de vânzare online.

Cei care participă vor primi la finalul studiului un raport detaliat cu rezultatele și interpretarea lor.

Astfel, cei care doresc să susțină acest demers pot răspunde la chestionar până în data de 15 octombrie 2023.

„Am demarat acest studiu din dorința de a vedea perspectiva antreprenorilor și managerilor referitoare la mediul online. Astfel, am urmărit să identificăm cât de mult folosesc aceștia platformele digitale ca instrumente de creștere a business-ului lor și cât de des identifică oportunitățile pe care ele le oferă pentru companiile pe care le coordonează.

În decursul celor peste 15 ani de când activez în domeniul online, am întâlnit companii care au crescut exponențial datorită capacității lor de a profita de avantajele pe care le pune la dispoziție mediul online. Dorim să scoatem această posibilitate și în fața celor care nu au accesat încă o strategie de comunicare pentru a obține rezultate concrete”, a declarat Valentin Bolboacă, manager Klain.

Un studiu din 2023 realizat de Klarna confirmă că peste 8 din 10 români cu vârsta între 18 și 45 de ani fac cel puțin o dată pe lună cumpărături online. Totuși, conform Eurostat, România se află printre ultimele țări în ceea ce privește utilizarea instrumentelor de marketing online în scop de business. Doar 33% din totalul companiilor folosesc metode de promovare cum ar fi Social Media. Acesta este contextul în care studiul va contribui cu o explicație a fenomenului utilizării mediului online în business.

“Acest studiu este primul dintr-o serie de studii cuprinzătoare prin care dorim să obținem o imagine cât mai clară privind impactul digitalizării asupra funcționării firmelor din România. Datele din acest studiu încearcă să surprindă principalele schimbări care au intervenit sau care sunt pe cale să se producă în funcționarea firmelor și în comportamentul consumatorilor în contextul digitalizării proceselor de comunicare.” Ioan Hosu – Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CORE).

La finalul studiului, companiile participante vor avea acces la raportul detaliat al rezultatelor, iar rezultatele de ansamblu vor fi prezentate public.

Completând chestionarul, companiile pot aduce o contribuție substanțială la înțelegerea beneficiilor, dar și a provocărilor cu care s-au confruntat în procesul digitalizării. Răspunsurile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi folosite exclusiv în scopuri de cercetare.

Compania KLAIN este o agenție de digital marketing ce oferă servicii complete de comunicare și promovare online încă din anul 2007. Focusul agenției este de a ajuta firmele să genereze rezultate din prezența lor în mediul online, printr-un proces clar definit, folosind instrumente specifice de măsurare a rezultatelor obținute din acțiunile pe care le realizează

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related