FCB a fost desemnată North America Network of the Year pentru al cincilea an consecutiv la cea de-a 70-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions. Rețeaua, care sărbătorește 150 de ani în acest an, a câștigat un total de 42 de lei pe parcursul săptămânii festivalului, care au inclus 2 Grand Prix, 6 trofee de aur, 17 de argint și 17 de bronz.
”A fi numit Cannes North America Network cinci ani la rând este o dovadă a încrederii partenerilor noștri în valoarea economică a creativității. Având în vedere toate experiențele din ultimii cinci ani, succesul susținut în continuare, an de an, demonstrează cât de excepțională este echipa, dar și partenerii care aleg să lucreze cu FCB”, a declarat Tyler Turnbull, CEO Global FCB.
FCB Canada a primit întreaga recunoaștere – 1 Grand Prix, 1 leu de aur, 2 de argint și 2 de bronz - pentru campania Runner 321, pentru clientul Adidas. Campania îl evidențiază pe Chris Nikic, un bărbat cu sindrom Down, sponsorizat de către Adidas să participe la competiții sportive. Aceasta reprezintă prima sponsorizare globală din partea Adidas a unui sportiv neurodivergent. Prin crearea unui număr special de concurs, 321, campania inspiră sportivii și promovează incluziunea pentru alergători precum Nikic. Numărul reprezintă triplicarea cromozomului 21 și cauza sindromului Down. Numărul este prescurtat în comunitatea sindromului Down și marchează, de asemenea, sărbătorirea globală a Zilei de conștientizare a sindromului Down pe 21 martie.
FCB New York a încheiat festivalul cu 10 lei în total, inclusiv 1 Grand Prix, 1 leu aur, 3 de argint și 2 de bronz pentru DreamCaster, campania revoluționară pentru Michelob ULTRA care a creat o platformă tehnologică personalizată pentru persoanele cu deficiențe de vedere. Programul, bazat pe tehnologie, a folosit feedback haptic și vibrații, împreună cu un A.I. language model, pentru a traduce datele de baschet în informații de joc care pot fi citite pe un afișaj Braille cu 80 de celule. Platforma i-a permis jurnalistului sportiv orb Cameron Black să comenteze live un meci NBA.
Distincții suplimentare au primit și FCB India pentru Untangling the Politics of Hair, o campanie puternică în aer liber, cu un îndemn la acțiune împotriva represiunii femeilor din partea revistei culturale STIR; FCB Brazilia pentru Cashback for Your Jersey’s Back, o provocare inovatoare și distractivă pentru a face tricourile FIFA mai accesibile pentru fanii brazilieni.
FCB este una dintre cele mai vechi și mai experimentate rețele de comunicare din lume, o rețea care reușește, generație după generație, să se reinventeze și să rămână un reper în industrie. Noua ediție a festivalului de la Cannes reconfirmă succesul FCB din ultimii ani, agenția fiind desemnată #1 și apoi #2 Network of the Year la Cannes 2021, respectiv 2022, an în care a fost și Strategy Agency of the Year.