Patru Mâini, unul dintre cei mai vechi jucători de pe piața materialelor de construcții din România, companie cu capital 100% românesc, anunță relansarea gamei sale de produse Primus în „straie noi”, sub o nouă identitate vizuală dezvoltată alături de agenția Bad Habits.
Cu o istorie de peste 20 de ani pe piața din România și puternic promotor al antreprenoriatului social, Patru Mâini se mândrește cu originea sa, fiind o companie care se implică an de an în ajutorarea comunităților, prin proiecte de responsabilitate socială și suportul continuu pe care îl oferă comunităților de meșteri din întreaga țară. Susținător al valorilor românești și al schimbărilor în bine, Patru Mâini este o companie a cărei viziune se bazează mereu pe puterea exemplului.
La finalul lui 2022 brandul Primus a intrat într-un proces de redefinire a identității vizuale, partenerul ales pentru acest proiect amplu fiind agenția de comunicare Bad Habits. Miza agenției a fost să găsească direcția care să reflecte cel mai bine ADN-ul autentic românesc al brandului, asocierea cu valorile tradiționale și contribuția adusă de-a lungul timpului pentru construcții durabile, de calitate.
Era extrem de important și să fie o nouă direcție care să rezoneze cu cei mai importanți stakeholderi, și anume comunitățile de meșteri care aleg produsele Primus pentru lucrările lor de amenajare, renovare și construcții.
Noua identitate are la bază motive tradiționale românești și aduce în prim plan valorile definitorii ale brandului:
- Brand local, 100% românesc;
- Autenticitatea produsului, de la compoziția lui, până la construcțiile și lucrările în care își pune amprenta;
- Identificarea cu valorile tradiționale românești.
Elementele de design de inspirație folclorică sunt folosite ca laitmotiv pentru ambalajele întregii game, spunând povestea provenienței brandului și a misiunii acestuia. Fiecare produs are la bază un motiv tradițional dintr-o anumită zonă a țării, însoțit de câte o ilustrație reprezentativă pentru stilul arhitectural al respectivei zone. Astfel ambalajul în sine devine o hartă culturală ce transcede produsul în sine, reușind nu doar să împrumute, cât mai ales să promoveze astfel valorile etnice, culturale și folclorice ale țării.
“Primus este un brand cu care avem deja o istorie în spate, știm de unde a pornit și încotro se îndreaptă, astfel că proiectul de redefinire a identității sale vizuale ne-a oferit o ocazie unică: să îl repoziționăm acolo unde îi este locul, adânc ancorat în valorile și tradițiile românești. Fiecare ambalaj din gamă a fost gândit și desenat manual, folosind ilustrații autentice și motive tradiționale redefinite, astfel încât noul concept vizual să poată deveni unul atemporal” a declarat Mihai Nistor, Managing Partner Bad Habits.
„Produsele Primus în „straie noi” se găsesc deja la raft, în întreaga rețea de distribuție, iar brandul are și anul acesta în plan proiecte #deajutor pentru comunitățile locale și de susținere a Comunității Meșterilor Primus, cu beneficii în programul de fidelizare, cu noi lansări și cu un mobile app care va digitaliza experiența acestui program” a transmis Claudia Russu, Marketing Director Patru Maini.