George x Skatepark Herăstrău: Cultura urbană pe pilot automat

George x Skatepark Herăstrău: Cultura urbană pe pilot automat

Iubitori ai sportului urban, brace yourselves. Skatepark Herăstrău este cel mai nou spațiu George. Ce înseamnă asta? Mai multe experiențe, mai mult freeride, mai multe trick-uri și o doză și mai mare de distracție și adrenalină. Iar pentru că George este ca tine, vei găsi în comunitate oameni cu aceeași energie, care deschid universul către evenimente și locuri upgraded by George.

Prima competiție la care te invită George x Skatepark Herăstrău este George Urban Movement. Fie că te dai pe role sau că ești skate master, fie că ești rider de BMX sau te pricepi să manevrezi trotinetele, participă sâmbată, 20 mai, la competițiile de action sports:

  • Trotinete, ora 11:00
  • Skate, ora 14:30
  • BMX, ora 16:00
  • Role, ora 17:30

Line-up-ul evenimentului este asigurat pe timpul zilei de Alt Om și The Holly Good Gang (Robert Graur, Cabral, Faibo X), urmând ca seara să continue la Baraka, cu Jvan.

De 25 de ani, Skatepark Herăstrău este locul unde se nasc adevăratele legende ale sporturilor urbane, într-un spațiu pus gratuit la dispoziția pasionaților de funbox-uri, rail-uri sau baschet. Acum, a venit momentul ca Skatepark Herăstrău să întregească seria de locuri cool powered by George, printr-un parteneriat care include extinderea și restaurarea facilităților sportive, dar și organizarea de competiții și evenimente de profil. Pentru că George – primul banking inteligent din România – este unul dintre cei mai mari susținători ai comunităților și este aproape de proiectele cu tineri, oferindu-le acestora experiențe cool și boost la distracție.

„George este  un brand urban, care trăiește artă, design, cultură și tehnologie. Este un curator de domenii creative și experiențe impresionante, care se bazează pe curaj, determinare și originalitate. De aceea, parteneriatul cu Skatepark Herăstrău este unul firesc, care integrează valori comune și dorința de a crea o comunitate incluzivă, unde oamenii interacționează și se exprimă așa cum simt. Iar Skatepark Herăstrău este un punct de referință pe harta Bucureștiului, pentru cei pasionați de artă urbană, dar și pentru cei care sunt dornici să își testeze abilitățile pe skate, role sau BMX. De altfel, pe ei toți îi așteptăm sâmbătă, la George Urban Movement, una dintre primele competiții pe care le organizăm și care este un festival al sportului de o zi, alături de o comunitate care scrie o poveste, de peste 25 ani, despre freeride, hobby și cum se îmbină prietenia și competiția pe terenul de skate, dar și în afara lui”, a declarat Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George. Primul banking inteligent, BCR.

„Skatepark Herăstrău înseamnă, în primul rând, un proiect de succes, care a ajuns în faza lui de maturitate. Povestea noastră a început în 1998, prin amenajarea unei zone sportive, care a fost și este accesată în mod gratuit de către practicanții sporturilor din parc și care se autosusține din sponsorizări, din partea brandurilor care doresc să se asocieze cu o comunitate de free thinkers și riders, așa cum sunt și utilizatorii George. De altfel, în cei 25 de ani de la înființare, prin Skatepark Herăstrău au trecut multe generații, tineri care au reușit să-și îndeplinească visurile, să se autodepășească, să înțeleagă ce înseamnă un sistem de valori real, în sensul în care trend setarii de-aici au fost și sunt cei mai buni în sportul respectiv. Aici sistemul de valori a fost și este în continuare unul clar și fair play. Prin Skatepark Herăstrău trec absolut toți părinții cu copiii lor și tinerii care au auzit de unul dintre cele 5 sporturi – skate, role, trotinete, BMX sau baschet -, precum și cei care cochetează cu ideea. Iar noi ne bucurăm că parteneriatul cu George ne ajută să ne îndeplinim mai rapid proiectele de dezvoltare, care vor oferi o experiență și mai bună comunității noastre. De altfel, abia așteptăm să organizăm cât mai multe competiții, pentru că ele sunt cele care susțin sistemul de valori de-aici și începem chiar de sâmbătă, 20 mai, cu George Urban Movement”, a declarat Mihail Spantoveanu, Fondator Skatepark Herăstrău.

Încă de la inaugurare lui, Skatepark Herăstrău a fost Mecca sporturilor urbane în România, pentru că modelul rampelor de-aici permite executarea unor trick-uri normale, dar și a unora de o amplitudine mare. Iar cei mai buni dintre tinerii care vin în Skatepark Herăstrău au visat mereu să se dea pe rampa cea mai mare. De altfel, „Ai dat wall-ul?” este întrebarea pe care o folosesc între ei și care, în traducere liberă, înseamnă că dacă nu te-ai dat pe rampa denumita Wall, de 6  metri înălțime, mai ai multe de învățat.

Parteneriatul cu George, o inovație BCR, reprezintă confirmarea implementării planului de dezvoltare a Skateparkului Herăstrău, care include construirea unor rampe și zone noi, îmbunătățirea rampelor deja existente și mentenanța și întreținerea lor. În viitor, aici va fi amplasat și un sistem de iluminat nocturn pe bază de panouri solare, mai puternic decât cel deja existent, dar și un sistem video permanent în sistem streaming.

Rămâi la curent cu activitatea George și cu comunitatea care îți oferă acces la super multe beneficii și experiențe tari și accesează George Circles. George, primul banking inteligent© este o inovație BCR, un ecosistem digital financiar complex, care oferă 100% online cele mai importante servicii financiare și non-financiare, atât pentru persoane fizice, cât și pentru antreprenori. De la deschidere de cont curent, credit, refinanțare, card de credit, descoperit de cont, management carduri, asigurări, economii, investiții sau leasing până la servicii de e-facturare, abonamente medicale, comunicații, POS mobil, semnătură electronică – aproape 270 de funcționalități există acum în George. Și oricine îl poate avea și accesa de la distanță, de pe telefon, tabletă sau laptop.

În inima primului banking inteligent© din România se află cea mai populară platformă de digital banking din Europa, care are mai mult de 8 milioane de utilizatori în 6 țări Europa, din care 1,7 milioane în România. Platforma a fost dezvoltată în baza mai multor cercetări avansate digitale, fiind creată de echipe de IT, design, psihologi și sociologi comportamentali. George evoluează permanent, fiind dotat constant cu funcționalități în ton cu cele mai noi tendințe și chiar înaintea lor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related