adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele

adidas Club Originals - locul unde noua generație de culturemakers schimbă normele

adidas Originals prezintă Club Originals, o campanie care invită creatorii din toate domeniile să inspire rescrierea limitelor culturale.

Poate ziua de 26 aprilie a început într-un mod obișnuit pentru fiecare dintre noi, cu aceleași task-uri și obiceiuri din viața de zi cu zi. Însă, finalul acesteia a fost unul complet diferit și superb. A fost momentul în care peste 200 de invitați, dintre care influencers, tastemakers și oameni din industria creativă, au făcut cunoștință cu Club Originals.

O campanie ce îmbină decenii de moștenire a unui stil cu adevărat clasic cu un twist surprinzător - Club Originals este despre un sentiment de new nostalgia, care transmite frumusețea fuziunii dintre tendințele moderne și accentele fine ale anilor '80, '90 și 2000. Dedicată în mod special artiștilor și creatorilor emergenți ce sunt parte din generația Z, campania pune în lumină creativitatea și efervescența ce se creează atunci când libertatea de exprimare, explorarea identităților fluide și mixul stilistic inedit sunt lăsate să remodeleze normele culturale.

În cadrul evenimentului, cu o atmosferă plină de energie și culoare, invitații au avut ocazia să experimenteze spiritul rebel și alternativ Club Originals printr-o serie de activări interesante: de la tatuaje temporare, la zona de arcade gaming. Mai mult de atât, muzica și dansul au conturat o atmosferă plină de energie, unde networking-ul și exprimarea sinelui creativ au fost laitmotive.

„adidas Originals a jucat dintotdeauna un rol esențial în evoluția și transformarea normelor culturale, de la modul emblematic în care Run DMC își purta și stiliza perechea de Superstar în anii ‘80, la influența modelului Gazelle asupra icon-ului indie din anii 90, Noel Gallagher, și până la Rivalry, care a ajuns să fie vedetă atât pe terenurile de baschet, cât și în parcurile de skate. Astăzi, prin Club Originals, adidas și-a propus să ofere un spațiu de manifestare pentru noul val de creativi, ce se exprimă cu autenticitate și curaj și pun bazele unei noi generații de Originals.” declară Codrina Cazacu, Newsroom & Sports Marketing Manager Adidas.

Pe lângă asta, cei prezenți au avut ocazia să descopere cele 3 perechi emblematice adidas Originals: Rivalry, Superstar și Gazelle.

Rivalry și-a câștigat popularitatea pe terenul de baschet în anii '80, devenind ulterior o emblemă în lumea skaterilor și punkerilor, fiind o pereche OG pe care trebuie să o ai în garderobă. Superstar sunt sneakerșii care schimbă lumea printr-un stil clasic și o siluetă de neegalat, unde shell toe-ul specific emană unicitate și îndrăzneala de a fi complet diferit. Nu în ultimul rând, Gazelle se remarcă prin caracterul versatil, silueta emblematică și libertatea stilistică pe care o oferă, contribuind la o transformare constantă a normelor culturale.

„Prin evenimentul Club Originals ne-am dorit să inspirăm noua generație de creativi, punând in lumina reflectoarelor artiști și creatori de conținut care au deschis noi drumuri și au repoziționat coordonatele creativității cu autenticitatea și curajul lor. Atmosfera a fost una plină de energie și culoare, unde accentele de new nostalgia s-au imbinat cu un spirit autentic și aspirațional.” a declarat George Man, Owner și Managing Partner Creative Market Agency. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Creative Market Agency

Creative Market Agency is the only PR agency in Romania specialized in fashion, beauty and lifestyle brands. We are an independently owned boutique PR agency, founded in 2010 with a team of highly experienced,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related