În Martie 2023, Omniconvert aniversează 10 ani de existență pe piața internațională, oferind tehnologii, servicii și know-how pentru afacerile de tip eCommerce și Retail, care-și doresc să crească pe baza unei strategii orientate spre consumatori.
Începuturi
La începuturile sale, în 2013, Omniconvert oferea o platformă de tip CRO, pentru creșterea ratei de conversie pe site. Platforma ajuta afacerile de tip eComm și Retail să înțeleagă și să transforme vizitatorii unui site în clienți.
De atunci, Omniconvert s-a transformat în compania de succes care este astăzi, oferind soluții software pentru CRO și CVO, servicii personalizate, precum și o întreagă Academie online cu profesori și practicieni de talie internațională: CVO Academy.
Din 2013, Omniconvert ajută companiile eCommerce să se dezvolte, plasând clientul în centrul atenției.
Omniconvert folosește o combinație unică de software, servicii și know-how, toate bazate pe metodologia Customer Value Optimization, pentru a genera schimbări reale în companiile de tip eCommerce și Retail; schimbări care contribuie la creșterea afacerii într-un mod sănătos și sustenabil.
În prezent, Omniconvert oferă pachetul complet care ajută businessuri din întreaga lume să-și folosească datele pentru a înțelege, segmenta și păstra cât mai mulți clienții:
- Pachet complet de produse și servicii
Omniconvert pune la dispoziție clienților o combinație de software, know-how pe metodologia CVO și o întreagă suită de servicii specializate (in-house și prin parteneri certificați).
- Configurabilitate
Arhitectura platformelor Omniconvert le permite utilizatorilor să configureze și să se adapteze nevoilor unice ale clienților (inclusiv integrarea cu cei mai buni parteneri tech din industrie).
- Educație
Omniconvert a demonstrat deja că poate oferi training pe CVO clienților și partenerilor săi, prin intermediul CVO Academy.
10 ani de progres și reușite frumoase
De-a lungul anilor, Omniconvert a fost recunoscută ca o companie de înaltă performanță de către G2Crowd și a avut realizări precum:
- Desfășurarea de +51.000 de experimente cu Explore - instrument pentru CRO - cu un impact semnificativ asupra ratelor de conversie.
- +23.430 de site-uri au încredere în Omniconvert pentru a pentru a îmbunătăți ratele de conversie.
- Reveal - software-ul CVO - este instalat în prezent de +1.750 de magazine.
- Omniconvert are un scor aproape perfect de 5/5 pe Shopify.
- Compania a pionierat o nouă mișcare și metodologie în industria eCommerce: metodologia de Customer Value Optimization.
- Omniconvert a lansat CVO Academy, cuprinzând peste 20 de ore de traininguri despre CVO, susținute de experți din întreaga lume precum Bob Moesta, Karl Gilis, Val Geisler etc.
Vânt în pânze spre un viitor frumos
“Privind în urmă, după 10 ani de la înființarea Omniconvert realizez câtă însemnătate am dat și câtă au cu adevărat cifrele.
10 milioane de euro, sute de clienți și mii de companii care ne-au testat produsele și serviciile. Sute de milioane de pagini de web și milioane de tranzacții online influențate de echipa noastră.
Acestea par de mai puțină însemnătate acum, în retrospectivă.
Cu adevărat relevante sunt cuvintele.
Cuvintele clienților noștri, care ne onorează. Cuvintele foștilor colegi, care ne apreciază. Cuvintele partenerilor, care ne susțin.
Cuvintele celor dragi, care ne iubesc.
Și, desigur, cuvintele colegilor mei.
Totul a pornit din niște sinapse ce păreau că formează un vis prea frumos sa fie adevărat fără colegii mei.
Cuvintele lor creează betonul turnat în acest șantier îndrăzneț: Să punem România pe harta tehnologiilor de retail.
Am reușit?
Întrucâtva.
După un deceniu de greșeli magistrale și încercări sincere, putem spune însă cu siguranță că știm cine suntem, pe cine ajutăm și ce probleme rezolvăm.
Avem structură, maturitate și echipă (aproape:) completă.
Viziunea pentru următorii 10 ani este să creăm categoria de Customer Value Optimization în retail și eCommerce.
Problema adresată de noi e din ce în ce mai acut resimțită în piață: după ani de creștere cu orice costuri, companiile vor profit. Iar creșterea conversiilor și customer lifetime value este cea mai sigură cale către profit.
Pentru asta, Omniconvert devine un centru de excelență globală în CVO: oferim deja o academie online cu profesori și practicieni de talie internațională, training continuu pentru agențiile ce trebuie să se diferențieze, software solid adoptat deja de retaileri precum Max Mara, Decathlon, Auchan, Orange sau Leroy Merlin.
Urmează o creștere sănătoasă și povestea noastră frumoasă merge mai departe, la nivelul următor!”
Valentin Radu, CEO și fondator Omniconvert
Omniconvert este alături de companiile Retail și eComm din întreaga lume, ajutându-le să creeze experiențe care contează pentru clienții acestora.
De la achiziție până la livrare și loializarea clienților.
De la consumatori, pentru consumatori.
Într-o lume în care prea multe companii operează fără o imagine de ansamblu, Omniconvert vine cu o schimbare radicală, o abordare bazată pe date, centrată pe client.
În acest scop, Omniconvert a creat metodologia de Customer Value Optimization - o metodologie care vizează îmbunătățirea Customer Lifetime Value - #CVO.
Această abordare îi deosebește și îi scoate în evidență pe piață.
Produsele software, precum și serviciile pe care le oferă sunt, de asemenea, construite pe baza metodologiei CVO.
În același timp, Omniconvert pune la dispoziție CVO Academy tuturor celor interesați să devină experți în CVO. CVO Academy este o platformă de cursuri CVO predate de lideri din industrie și experți globali.
În ultimii 10 ani, Omniconvert a lucrat cu companii precum Culture Kings, Tempur, Orange, Decathlon, Auchan, Max Mara, Leroy Merlin, Mobexpert, BioHM Health etc. și a fost clasată drept „High Performer” de către G2Crowd.