[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană

[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană

Întoarcerea la elementul uman devine un laitmotiv în discuțiile pe care le avem în acest început de an cu experții din industria de comunicare. Ne-o confirmă și Alina Galeriu-Olteanu, General Manager Galeriu & Partners PR, și ne oferă și o explicație. Anii de izolare ne-au făcut să tânjim după interacțiunea umană, pe care o redescoperim acum în diferite forme.

Vedem tendința către uman în renașterea interviurilor față în față – care au luat forma podcasturilor –, dar și în entuziasmul din jurul evenimentelor live. În acest context, PR-ul are șansa să-și demonstreze valoarea pe piață ca mod de a construi punți de comunicare între oameni, oameni și branduri, dar și între branduri, spune Alina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related