Agenția Brain 4 Strategy a fost aleasă ca partener de PR și comunicare pentru firma de avocatură Hațegan Attorneys și Fundația Hațegan, anunță Ana-Maria Diceanu, Owner & Managing Director Brain 4 Strategy.
Fondată în 2004 la Timișoara, firma de avocatură Hațegan Attorneys are o echipă specializată în toate ramurile de drept relevante precum fuziuni și achiziții, insolvență, litigii fiscal, energie, concurență, imobiliare, dreptul muncii, protecția consumatorului, GDPR etc. Avocații Hațegan Attorneys oferă consultantă juridică în limba germană, engleză, italiană și franceză. Este singura firmă de avocatură din România membră GGI Global Alliance. În 2011 Hațegan Attorneys lansa Fundația Hațegan care organizează de 10 ani Balul Vienez de la Timișoara, la ora actuală fiind al 31-lea bal vienez recunoscut de Primaria Viena la nivel internațional.
Brain 4 Strategy preia toată comunicarea corporate a firmei de avocatură, promovarea și comunicarea programului Balul Vienez de la Timișoara precum și comunicarea social media pentru Hațegan Attorneys, Fundația Hategan și Balul Vienez.
“Începem cu optimism colaborarea cu Brain 4 Strategy, fiind conștienți că o comunicare profesionistă ne poate ajuta mai mult atât pe zona de business, cât și în proiectele fundației. Sunt multe oportunități în 2023 pe care vrem să le explorăm, cum ar fi digitalizare profesiei, noile tendințe în domeniul juridic sau Timișoara Capitală Europeană a Culturii, iar o comunicare bună este esențială în relația cu publicul nostru. Cred că avocatul viitorului va fi mai degrabă un partener strategic decât un furnizor de servicii tehnice pentru companie și atunci cu atât mai importantă devine strategia de comunicare”, a declarat Ioana Hațegan, Managing Partner și Fondator al Hațegan Attorneys, președinte al Hațegan Foundation.
“Încă de la primele interacțiuni am înțeles că o colaborare cu Hațegan Attorneys este mai mult decât un simplu PR corporate și asta ne-a atras cel mai mult. Este o provocare să lucrăm cu profesioniști ai legii și ai business-ului, care au preocupări pentru noile tendințe, dar și activități educative, culturale și de responsabilitate socială. Brain 4 Strategy a fost aleasă să se ocupe de comunicarea Hațegan Attorneys și a Fundației Hațegan într-o perioadă importantă pentru dezvoltarea celor două entități, anul în care Timișoara este Capitală Culturală Europeană”, a declarat Ana-Maria Diceanu, Owner & Managing Director Brain 4 Strategy.
Brain 4 Strategy, agenție înființată în 2018 de Ana-Maria Diceanu, oferă servicii de PR în cinci arii principale: managementul reputației, comunicare corporate, comunicare de criză, media training și simulări de criză, măsurare și evaluare. Abordarea multidisciplinară în dezvoltarea strategiei de PR oferă clienților certitudinea unei comunicării coerente ce plasează reputația și rezultatele în prim plan. Din portofoliul Brain 4 Strategy mai fac parte FrieslandCampina România, Asociația Română a Băncilor, Caroli Foods Group, Vast&Curious by Andreea Roșca.
În 2021 Brain 4 Strategy lansa podcastul Brain it Forward, podcast ce își propune să ofere celor care lucrează în domeniul comunicării o micro-doza de PR. Găzduit de Ana-Maria Diceanu, owner Brain 4 Strategy, podcastul explorează diferite zone ale industriei de comunicare de la relatia cu presa la dezvoltarea profesiei cu ajutorul AI. Brain it forward este disponibil pe toate platformele de podcast inclusiv Apple, Google, Spotify.