[PR & Comunicare 2023] Alexandra Enăchescu: Cea mai mare problemă pe care o văd este faptul că ne raportăm la comunicare ca la un pansament pentru orice. Aici cred că este sursa multor confuzii sau chiar crize

[PR & Comunicare 2023] Alexandra Enăchescu: Cea mai mare problemă pe care o văd este faptul că ne raportăm la comunicare ca la un pansament pentru orice. Aici cred că este sursa multor confuzii sau chiar crize

În 2022, și-a propus să găsească ritmul de muncă potrivit și să nu pice în capcana în care totul pare o prioritate, povestește Alexandra Enăchescu, Co-Managing Partner Crafters. A fost o provocare pentru agenție să-și extindă echipa cu oamenii potriviți, tocmai pentru că există o tensiune în industrie legată de felul în care se muncește, de o oboseală acumulată în timp, dar și de așteptările generațiilor mai tinere.

La această tensiune, se adaugă presiunile externe pentru o comunicare rapidă, nevoia de flexibilitate pe fondul diversificării mediilor și formatelor de conținut și atingerea acelui sweet spot dificil, în care toate sunt bine echilibrate, descrie Alexandra provocările agențiilor pentru acest an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related