Continuă, astfel, consolidarea ofertei locale de soluții de marketing end-to-end pentru clienți și valorificarea resurselor și expertizei globale.
Publicis Groupe a anunțat astăzi achiziționarea Advertise BG, una dintre principalele agenții de performance marketing din Bulgaria. Achiziția strategică va consolida în continuare competențele Publicis Groupe Bulgaria în domeniul transformării digitale, adăugând resurse noi la oferta sa deja existentă pentru strategie digitală, data, social media și creare de conținut digital.
Advertise BG se ocupă în prezent de peste 100 de clienți locali și internaționali pe diferite verticale de afaceri, oferind expertiză și servicii care includ performance marketing, branding și awareness, social media marketing, digital design, analiza și optimizarea ratei de conversie, precum și instruire și consultanță.
Această achiziție va face ca Advertise BG să fuzioneze cu și să devină parte a Digitas Sofia, agenția de marketing digital conectat din cadrul Publicis Groupe Bulgaria.
Înființată în 2007 de Alexander Georgiev ca agenție de marketing digital care oferă servicii întreprinderilor mici și mijlocii din Regatul Unit, compania și-a mutat operațiunile pe piața din Bulgaria și și-a folosit know-how-ul pentru a atrage clienți locali mai mari, inclusiv 8888, Mebeli Videnov și Sport Depot. În calitate de Partener Premier Google Ads, aceasta este, de asemenea, singura agenție din Bulgaria recunoscută de două ori la rând de Google printr-un premiu în cadrul competiției "Ready to Rock".
"În ultimii ani, o mare parte din eforturile noastre au fost investite în dezvoltarea capacităților noastre digitale și a parteneriatelor menite să sprijine clienții în transformarea lor digitală. Strategia noastră a fost aceea de a găsi legătura dintre construirea experiențelor digitale ideale pentru clienți și rezultatele de business corecte. Această achiziție va spori și mai mult resursele Publicis Groupe Bulgaria în ceea ce privește transformarea digitală pentru a completa specializările noastre existente în materie de strategie digitală, data, social media și creare de conținut digital. Viziunea și capacitatea echipei Advertise BG de a stimula dezvoltarea pentru clienți prin performanță digitală și canale de e-commerce coincid cu ambiția noastră de a fi partenerul principal și preferat al clienților noștri în călătoria lor de transformare digitală", declară Vessela Apostolova, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria.
“Această achiziție strategică în Bulgaria va completa performanța noastră digitală, comerțul și oferta de tehnologie și data în beneficiul clienților noștri, aducând valoarea suplimentară și viteza de care au nevoie în prezent. În același timp, talentele de top din cadrul Advertise BG vor putea ajuta Publicis Groupe să își consolideze în continuare rolul actual de lider în domeniul Digital Marketing Transformation în Europa Centrală și de Est", afirmă Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
"După ce am lucrat cu Publicis Groupe Bulgaria de-a lungul anilor pentru multiple proiecte, acest parteneriat este un pas firesc și de importanță strategică pentru noi. Această uniune ne deschide noi oportunități pentru a valorifica mult mai eficient vasta expertiză globală a Grupului și pentru a aplica tehnologiile și platformele proprii disponibile astfel încât să obținem un avantaj competitiv pe piața locală și nu numai", adaugă Alexander Georgiev.
Alexander Georgiev va prelua rolul de Digital Transformation Director și va deveni membru al Comitetului Executiv al Publicis Groupe Bulgaria – în timp ce va colabora îndeaproape cu Dessislava Stoyanova, COO și Managing Director al Media Business, Vanya Duncheva, Managing Director, Digitas și Boryana Atanasova, Media Director, Digitas. În noul rol, Georgiev va raporta direct către Vessela Apostolova, CEO, Publicis Groupe Bulgaria.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.