Agențiile Publicis Groupe CEE din Polonia, România și Serbia s-au clasat pe primul loc în aceste țări la Premiile Effie.
Agențiile Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) au adus acasă, printre alte premii, și mult râvnita distincție "Cea mai Eficientă Agenție a Anului" la Premiile Effie din Polonia, România și Serbia, în acest an. Effie Global Index a plasat, de asemenea, Leo Burnett România pe locul 2 în Europa și pe locul 11 la nivel mondial, în timp ce trei campanii ale Publicis Groupe România au fost incluse în WARC Ranking Effective 100 în 2022.
“Eficacitatea muncii noastre pentru clienții noștri este prioritară. Recunoașterea de către Effie Awards și WARC - doi dintre cei mai importanți campioni ai eficacității din lume - este o onoare și o validare minunată a activității noastre în Europa Centrală și de Est. Mai mult, reflectă parteneriatul puternic pe care îl avem cu clienții noștri, alături de care am creat acest succes incredibil”, a declarat Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
În cadrul Effie Awards Romania 2022, Publicis România și Leo Burnett au obținut locurile 1 și 2 la categoria "Cea mai Eficientă Agenție a Anului", câștigând alături de clienții lor, Proctor & Gamble și Carrefour, care au obținut, de asemenea, locurile 1 și 3 în categoria ”Clientul Anului”. În plus, MSL The Practice și Starcom s-au clasat în lista primelor 10 agenții. Astfel, agențiile Publicis Groupe România au obținut peste 50% din totalul premiilor, cu 28 de premii, dintre care 4 Gold, 7 Silver și 17 Bronze.
Echipele Publicis Groupe Polonia și Publicis Le Pont au adus acasă 42 de premii (peste 60% din premiile acordate), obținute în mai multe categorii la recenta ediție a Effie Awards Poland 2022. Continuând seria de victorii de anul trecut, Starcom a fost din nou declarată cea mai eficientă agenție media a anului, în timp ce Zenith s-a clasat pe locul al treilea la aceeași categorie. În plus, LiquidThread a fost desemnată a treia cea mai eficientă agenție a anului. Printre brandurile de agenții care au contribuit la obținerea premiilor în Polonia se numără Starcom, Zenith, LiquidThread, Performics - Spark Foundry, Saatchi & Saatchi, Publicis Le Pont, Publicis Worldwide și Leo Burnett.
De asemenea, anul acesta, la cea de-a cincea ediție Effie Awards Serbia, Leo Burnett Serbia a fost desemnată Agenția Anului pentru a cincea oară consecutiv, în timp ce clientul său, A1, a fost desemnat Clientul Anului.
Clasamentul celor mai premiate campanii și companii din lume pentru eficacitate, WARC Ranking Effective 100 urmărește rezultatele premiilor de eficacitate din întreaga lume și acționează ca un punct de referință pentru excelența în eficacitate, permițând profesioniștilor în marketing să își compare performanța cu cea a colegilor lor. Anul acesta, reprezentate în această listă a celor mai bune și mai eficiente campanii din lume sunt trei campanii ale Publicis Groupe România - #4 Moldy Whopper (Burger King), #49 The Online Park (T-Mobile) și #50 Sleep Tight (P&G).
La premiile de eficacitate obținute de Publicis Groupe CEE în acest an au contribuit și Publicis Groupe Republica Cehă și Publicis Groupe Croația.
Publicis Groupe România, prezent de peste 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.
Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business - Power Of One - un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.
În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.