Cohn & Jansen premiată la Effie Europe pentru campania BCR – „Inteligența Financiară”

Cohn & Jansen premiată la Effie Europe pentru campania BCR – „Inteligența Financiară”

Cohn & Jansen Creative Network câștigă primul trofeu la Effie Europe din istoria agenției, cu un Bronze Effie la categoria ”Best of Europe – Corporate Reputation”, pentru campania BCR „Financial Intelligence”. Campania a fost premiată și la festivalul local Effie România cu Gold Effie la categoria Financial Services și cu Silver Effie la Corporate Reputation, și a fost nominalizată la Grand Effie. 

Campania își propune să democratizeze principiile inteligenței financiare, în țara cu unul dintre cele mai slabe scoruri la nivel european în ceea ce privește educația financiară, conform Asociației Române a Băncilor.

Execuțiile campaniei fac accesibilă inteligența financiară prin formate simple, cu mesaje directe, ușor de înțeles de oricine. Spoturile TV au luat forma unor ”pastile” TV pe modelul anunțurilor guvernamentale, oferindu-le românilor sfaturi practice pentru  o ”viață sănătoasă” din punct de vedere financiar. Vizualurile campaniei au livrat câte un sfat practic de inteligență financiară, ușor de pus în aplicare de oricine. 

Campania a fost susținută printr-o emisiune la Kanal D – ”Deștept cu banii”,  printr-un podcast dedicat – ”La bani mărunți”, a generat un raport de cercetare la nivel național, dezvoltat împreună cu Unlock Research și a fost susținută în social media prin intermediul unor lideri de opinie pe TikTok, YouTube, Instagram și Facebook.

Campania Inteligența Financiară reprezintă un moment-cheie în viața brandului BCR, care și-a asumat public o misiune, dincolo de produse și servicii bancare: educație financiară accesibilă pentru toți românii. Ne bucurăm că rezultatele nu au întârziat să apară și ne bucurăm că și juriile Effie România și Effie Europe au apreciat întreg efortul. Cum o astfel de misiune nu aduce transformări la nivel social cu o singură campanie, eforturile noastre continuă, sperăm cu rezultate din ce în ce mai importante”, a declarat Ionuț Stanimir, Executive Director of Marketing and Communication BCR.

„Suntem bucuroși să câștigăm acest prim Euro Effie pentru o campanie atât de dragă nouă, care a adus atât de multe transformări în bine pentru BCR. Echipa care a participat depășește departamentul de marketing și echipa din agenție, merge până la forurile decizionale din BCR, care au avut curajul să-și asume o misiune la nivel de organizație. Le mulțumim tuturor celor care au crezut în această nouă direcție pentru BCR.”,  a declarat Arina Stoenică, Group Account Director Cohn & Jansen.

Case-ul

Echipa BCR a fost formată din echipa de proiect a Școlii de Bani: Nicoleta Deliu – Head of PR & Communication, Claudia Oprescu – CSR Expert, Roxana Marcu – CSR Specialist, alături de echipa extinsă de comunicare de brand – Ionuț Stanimir - Executive Director of Marketing and Communication, Laura Andrei – Head of Marketing, Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing, Bogdan Lefter – Senior Brand Manager, Gabriela Nicolae – Brand Manager, Cătălin Ioniță – Corporate Communications Coordinator, Ana Maria Ghiurcă – Head of Online Marketing, Ovidiu Popa – Online Expert, Gabriel Daniel Stanciu – Online Specialist, Andreea Blejan – Head of Social Media.

Echipa Cohn & Jansen Creative Network a fost formată din Arina Stoenică – Group Account Director, Oana Știrbu – Account Director, Delia Bîrsan – Account Manager, Andrei Cohn – Creative Partner, Andrei Beșliu – Group Creative Director, Cătălina Ceparu – Copywriter, Francis Zinz – Art Director, Cristina Abdel-Naeim – Strategic Planner, alături de care au contribuit și Alex Negoescu – Creative Director, Simina Leotescu – Head of Strategy și Diana Crâșmariu – General Manager.

KVs

Campania a prins viață cu ajutorul partenerilor: echipa de media - Wavemaker România, W Talent Management Hub, Grapefruit și Unlock Research.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related