Agenția creativă Nos Praesenti extinde colaborarea cu Contec Foods, cea mai importantă fabrică de conserve din România, pentru Olympia, unul dintre cele mai vechi branduri românești de pe piață.
Nos Praesenti și-a asumat rolul de creator atât al unui limbaj și identități vizuale, cât și OOH pentru mai multe produse marca Olympia.
Viziunea lor a conturat rapid traiectoria ascendentă a brandului, iar conceptul lansat, “Adevăratul”, a primit premiul Bronze în cadrul TOP ADC*RO.
’’Atunci când lucrezi cu un brand atât de cunoscut, abordarea trebuie să fie unică în simplitatea ei, dar cu un efect puternic.’’, Silvia Nedeloaia, Creative Director Nos Praesenti.
Într-o piață suprasaturată, este important sa îndrumi consumatorii să aleagă autenticitatea și calitatea în stilul lor de viață. Acest concept dezvăluie poziția produsului, comunicând cu încredere puterea brandului și importanța Muștarului din Tecuci. În realizarea acestui proiect s-a urmărit atât simplitatea vizuală cât și expunerea unui mesaj cât mai ușor de asimilat. Vorbim despre unul dintre cele mai importante produse din portofoliul Contec Foods, și printre produsele de nelipsit de pe mesele oamenilor: Muștarul!
’’Nos Praesenti oferă mereu un signature touch în toate proiectele la care lucrează, iar rezultatele sunt pe măsură. Ne dorim excelenta si rezultate pentru partenerii noștri.’’, Pakan Baniasadi, Chief Creative Officer Nos Praesenti.