BroHouse, agenția locală de branding fondată de frații Oane, a fost premiată cu bronz la gala Pentawards, competiție internațională dedicată în exclusivitate designului de ambalaj. Gala de premiere a avut loc în seară zilei de 23 septembrie, fiind găzduită de Royal Opera House din inima Londrei.
Distincția a fost oferită pentru designul de ambalaj al produselor Crida Pharm în cadrul categoriei “Pet Products” de către juriul Pentawards, format din specialiști internaționali în design de ambalaj din agenții de design și companii precum: Amazon, Microsoft, Carrefour, Superunion sau PepsiCo. Anul acesta, juriului a selectat din peste 2.000 de înscrieri din 60 de tări de pe glob.
“Este de la sine înțeles că este o mare realizare să primești acest premiu, mai ales având în vedere că vine de la cele mai respectate premii din industria ambalajelor, unde competiția implică ‘crème de la crème’ din domeniu. Unele dintre aceste nume au acționat că o inspirație și un model profesional pentru noi de-a lungul anilor” a spus Costin Oane, Co-Foundatorul agenției de branding BroHouse.
“Cu doi ani atât de turbulenți în spate, la Gala de la Royal Opera House a fost o încântare să auzim de la liderii din industrie despre unde văd ei viitorul ambalajului și designului. Am fost onorați să întâlnim comunitatea globală de design împreună la festivitatea de decernare a premilor Pentawards”, a spus Horia Oane, Co-Foundatorul agenției de branding BroHouse.
BroHouse a mai fost premiată la Pentawards în 2020, pentru designul ambalajului al pateurilor vegetale SanoVita.
Pentawards, prima și singura competiție desfășurată la nivel mondial, este destinată exclusiv designului de ambalaj. Festivalul este deschis tuturor celor care sunt implicați în procesul de creație și marketing de ambalaj. Câștigătorii primesc trofee Pentawards de bronz, argint, aur, platină și diamant, în funcție de calitatea și creativitatea creației.
BroHouse este o agenție românească de consultanță în strategie și design de brand cu biroul în București. Cu o experiență dovedită de 10 ani în proiecte de anvergură în piața din România, BroHouse a gestionat proiecte de branding și rebranding ca Leroy Merlin, SanoVita, Castelul Bran, Solaris sau Cosmopolit.