MGID intra in parteneriat cu PubMatic, permitand astfel brandurilor să ajungă la noi segmente exclusive de audienta prin intermediul unei singure platforme

MGID intra in parteneriat cu PubMatic, permitand astfel brandurilor să ajungă la noi segmente exclusive de audienta prin intermediul unei singure platforme

MGID, platforma globală de publicitate, și PubMatic (Nasdaq: PUBM), o companie independentă de tehnologie, care oferă intreagul circuit al viitorului in materie de publicitate online, au anunțat astăzi un nou parteneriat. Clienții PubMatic beneficiază de acces direct la videoclipuri native de calitate, brand-safe, precum si la display ads plasate pe site-uri preium din listele exclusive de editori globali ai MGID, adresandu-se astfel unei audiențe de peste 900 de milioane de utilizatori lunari unici.

Pentru a-i asigura audientei cele mai bune experiențe posibile, platforma de publicitate a MGID se integrează direct cu site-urile editorilor, oferind astfel native ads non-intruzive, foarte captivante, care se integrează perfect în conținutul editorial, contribuind astfel si la atragerea de noi venituri pentru editori.

Sergii Denysenko, CEO-ul MGID: „Pe măsură ce industria își concentreaza atentia asupra confidențialitatii datelor utilizatorilor, un număr tot mai mare de marketeri profită de oportunitățile pe care le prezinta native advertisingul, în timp ce caută să interacționeze cu consumatorii într-un mod mai semnificativ. Oferirea de experiențe publicitare foarte direcționate, dar neintruzive, a fost întotdeauna de foarte mare importanță pentru noi, aștfel incat suntem încântați de parteneriatul cu PubMatic și de faptul ca putem aduce soluțiile noastre cat mai multor advertiseri din întreaga lume”.

Jacqueline Boakye de la PubMatic, Vicepresident, Customer Success, EMEA: „Oferta de programmatic si solutiile de identitate continuă să se fragmenteze, iar brandurile au nevoie de soluții tehnologice care să le permită să ajungă in mod eficient la audiente relevante, în medii premium. Integrarea directă a MGID cu editorii, combinată cu soluția Media Buyer Console de la PubMatic, ajută advertiserii să obțină in mod eficient acces direct la o audienta foarte implicata, permițându-le să isi maximizeze randamentul investițiilor în media”.

MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.

În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere. 

PubMatic (Nasdaq: PUBM) este o companie independentă de tehnologie care maximizează valoarea clienților prin punerea la dispozitie a intregului circuit al viitorului in materie de publicitate online. Platforma de vânzare a PubMatic le permite celor mai mari creatori de conținut digital din lume din open web să controleze accesul la propriul inventory și să sporească monetizarea, permițând marketirilor să obțină un randament al investițiilor și să ajungă la audiențe abordabile prin diferite formate publicitare și pe dispozitive variate. Din 2006, abordarea noastră bazată pe infrastructură a permis procesarea și utilizarea eficientă a datelor în timp real. Prin furnizarea de inovații programatice scalabile și flexibile, îmbunătățim rezultatele pentru clienții noștri, susținând în același timp un flux dinamic și transparent în domeniul publicității digitale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related