E greu să scrii newslettere. Și în spatele acestei propoziții răzbesc of-urile experienței săptămânale ale semnatarei. Îți trebuie o scuză bună să bați în inboxul oamenilor ocupați. Dincolo de sacoșa de informații cu care te prezinți în mailul străinilor, e nevoie de o relație de încredere, specifică oricărui fel de corespondență. Newsletterul e special în felul ăsta. E personal. Poate din acest motiv a renăscut în ultimii ani, devenind iar popular. Sau, după cum spune Bianca Oanea, autoarea newsletterului săptămânal In the News, realizat pentru Concordia, suntem îngropați în informație, iar triajul personalizat devine esențial.
[Vizite în inbox] Bianca Oanea: E schema clasică de comunicare. Autor-receptor. Fiecare receptează diferit. Ce pentru unii e titlu, pentru alții e mângâiere. Sau tristețe
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: