WOPA group si MAGNUM te ajută să descoperi plăcerea în straturi cu ajutorul muzicii lui JURJAK

WOPA group si MAGNUM te ajută să descoperi plăcerea în straturi cu ajutorul muzicii lui JURJAK

WOPA x Fortuners, MAGNUM și Umbra unui copac ce ține în crengi o muzică, adică JURJAK, lansează “Experimentează plăcerea în straturi”, cea mai nouă campanie locală Magnum.

După doi ani în care vara nu prea a fost atât de vară, Magnum își dorește apropierea de targetul local printr-o campanie de conținut relevant și entertaining.

Campania pornește de la promisiunea Magnum de a livra plăcere în straturi, însă extrapolează experiența mai departe de gust. Straturile de plăcere Magnum au fost transpuse în muzică, unde fiecare instrument devine un nou strat de plăcere, de data asta auditivă.

Rezultatul, creat împreună cu Jurjak, are straturi de adâncime, de dans văratec, de lejeritate și de trompetă crocantă.

În centrul campaniei se află “Vântul de vară”, reinterpretarea instrumentală a piesei “Vântul”, una din cele mai cunoscute melodii ale lui Jurjak, și videoclipul ei, filmat one-shot, între avioane la apusul de soare. Și piesa reinterpretată, și clipul exprimă spiritul experienței Magnum. Videoclipul este complimentat de un film care ne deschide o ușă spre procesul de creație al piesei și al mindset-ului artistului, film ghidat chiar de Jurjak.

Campania este susținută în canalele de social media și prin diferite activări speciale pentru că interactivitate cu userii face parte din promisiunea Magnum de a oferi și alte experiențe.

“Formele mele rubensiene trădează faptul că sunt un fan Magnum de mult, sper să nu fiu văzut de anumiți ochi ageri pe plajă zilele astea și să creez discomfort.

Revenind, am zis că experiența Magnum este prea mișto ca să o limităm la un singur simț, așa că am decis să o translatăm și la alt simț, cel al auzului. Am lucrat împreună cu Jurjak ca să reorchestrăm piesa Vântul în direcția experienței Magnum, tratând instrumentele ca straturi de plăcere.

Ne-a ieșit o piesă care surprinde spirtul Magnum, e de vară, e de dans și de voie bună. Totul e împachetat într-un strat crocant de trompetă.” spune Dragoș Ometiță, Director de Creație WOPA, în timp ce efectiv distruge un Magnum Double Gold Caramel Billionaire.

"Vara aceasta ne-am dorit ca Magnum să ofere o experiență nouă, dedicată publicului din România. Simțim ca această campanie este o gură de aer proaspăt într-un mediu care tot mai mult se înclină spre culturile occidentale. Noi am adus publicului românesc o experiență auditivă unică, autentică până la ultima notă. Straturile melodiei lui Jurjak sunt o metaforă perfectă pentru ce credem noi că reprezintă straturile delicioase Magnum. Jurjak reușește să transfome această metaforă în realitate, el însuși fiind imaginea persoanei cu mai multe straturi artistice, care nu se opresc doar la muzică.

Fiecare dintre noi are mai multe straturi, nu suntem unidimensionali. Noi, cei din echipa Magnum vă încurajăm să vă mândriți cu toate straturile voastre. Acestea vă fac unici. Așa că, vă invităm ca vara aceasta să deschideți o cutie de înghețată Magnum răcoroasă, cu “Vântul de vară” pe fundal și să vă bucurați de toate straturile.” spune Paul Crișan, Brand Executive Magnum. 

 

“Nu ai cum să nu entuziasmezi atunci când ai șansa să faci o campanie locală pentru Magnum, înghețata care place tuturor. Era poate firesc să vorbim despre Magnum Double Gold Caramel Billionaire, produsul aflat în focus, însă am considerat că într-o campanie dezvoltată local merită să lăsăm brandul să vorbească. Asocierea cu un artist ca Jurjak, cunoscut pentru felul aparte de a construi muzică, credem că insuflă publicului tocmai ce înseamna Magnum ca și brand.” spune Vlad Lipovanu, Account Director, Wopa.

Frumusețea acestei campanii, în mod surprinzător, stă în alinierea dintre niște obsesii mai vechi și gândul din spate. Mai precis, de la începutul anului tot ziceam că am vrea să facem o reclamă muzicală și ne tot munceam să-i găsim locul și clientul. Magnum a venit ca bătaia pe umăr a unui tată mândru și lucrurile s-au așezat cum nu se putea mai bine. Înghețată bună, muzică bună, vară, all in all o campanie plăcută la care s-a lucrat cu creație bună, oameni frumoși și mai ales un client înțelegător și care apreciază frumosul. La cât mai multe!“ ne spun Dragoș Bardă, Copywriter și Traian Munteanu, Art Director WOPA.     

Și ca să ducem povestea mai departe experimentăm plăcerea în straturi digitale pe fiecare canal de social media. Cu formate personalizate pe fiecare canal, activări speciale, influenceri în duet și alte câteva suprize vom savura o campanie digitala delicioasă. A fost plăcerea noastră să construim alături de brand o abordare cu sunet de vară, menită să aducă și bucată de interactivitate cu userii.

CREDITE:

WOPA
Dragos Ometiță – Creative Director
Traian Munteanu – Art Director
Dragos Bardă - Copywriter
Vlad Lipovanu – Account Director
Ana Stan – Account Manager

Fortuners
Andreea Bozoi - Managing Director
Cristina Ștefan - Social Media Manager
Diana Diaconu - Social Media Specialist
Bogdan Ioniță - Graphic Designer

MAGNUM
Emilia Bârzan – Brand Manager Magnum
Paul Crișan – Brand Executive Magnum

ROKKA MULTIMEDIA
Producție - Rokka Multimedia
Regie - Dragoș Ometiță (OME) & Remus Achim
Edit & Colorizare – Dragoș Ometiță (OME) & Remus Achim

MUZICĂ
Muzica si versuri: Jurjak
Pian: Dan Minel Stoica
Bas: Narcis Axinte
Tobe: Daniel Olteanu
Trompetă & brass arrangement: Cătălin Gorgon Grigorescu
Producție audio: Jurjak, Daniel Olteanu
Mix & Master: Daniel Olteanu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related