KUBIS lansează KUBIS META, prima divizie din regiune dedicată experiențelor de brand imersive

KUBIS lansează KUBIS META, prima divizie din regiune dedicată experiențelor de brand imersive

KUBIS, una din cele mai importante agenții integrate independente din regiune, marchează împlinirea a 14 ani de existență înființând o nouă divizie – KUBIS META, dedicată proiectelor de tip Metaverse. Divizia se va specializa în consultanță, strategie și implementare pentru experiențe virtuale imersive în platforme gazdă cum sunt Horizon Worlds, Decentraland, Roblox, în dezvoltarea unor spații virtuale proprietary, în consolidarea de parteneriate cu artiști NFT locali și internaționali, dar și în crearea de astfel de asset-uri, de filtre AR, experiențe gamified și parteneriate cu dezvoltatorii din industria e-games.

Astfel, echipei de peste 60 de strategi, designeri, brand storytellers, social media jedis și developeri din KUBIS li se alătură un nou unit care va reuni expertize relevante pentru Web3: 3D designers și character designers, riggers, animatori sau developeri cu experiență în Unreal Engine 5 și Unity.

„KUBIS a fost dintotdeauna o agenție poziționată și percepută în sondajele despre industrie în acel loc special aflat la intersecția dintre creativitate și tehnologie. Ne-am construit bunul obicei de walk the talk în privința inovației prin proiecte landmark și credem cu tărie că Metaverse este o progresie firească de brand experience, cu o curbă de creștere exponențială. Am decis că vrem să investim în viitor și să îl sprijinim astfel încât să devină prezent cât mai rapid și în România. În plus, este o cale de manifestare a pozitiționării noastre la KUBIS - All angles. All in. Nu putem vorbim de „all angles” în 2022, fără servicii integrate din sfera Metaverse. Așa că mergem all in și în această zonă.” explică Vlad Popovici, Managing Partner, KUBIS.

Există companii care ne inspiră și care au făcut proiecte de referință în acest domeniu. Fie că vorbim de Journee din Berlin, Rumfoords din New York, sau Metavision Studios din Londra. Am deschis deja discuții cu unele dintre ele, învățăm constat și îmi doresc să ajungem cândva un jucător de referință în Estul Europei, în această ligă.” completează Marius Goleanu, Head of Innovation, KUBIS.

Noul unit va viza în primul rând clienții actuali din portofoliu care au deja un apetit mai pronunțat pentru inovație, dar și clienții din piață care au o orientare future-facing și vor să își demonstreze leadership-ul prin pionierat în acest domeniu.

Agenția va urmări și oportunități regionale prin prisma parteneriatului pe care îl are cu agențiile independente din CommUnity International Network. Un alt pilon important de business va fi piața din Statele Unite, unde KUBIS are deja mai mulți clienți din sfera B2B cu care a dezvoltat parteneriate de durată.

KUBIS este una dintre cele mai importante agenții independente de comunicare integrată din piață.

Motivați de filosofia „All angles. All in.”, cei 60 de creatori KUBIS, din toate departamentele, caută de fiecare dată cele mai relevante unghiuri pentru a rezolva briefuri pentru clienți precum Vodafone, LIDL, MedLife, Philip Morris, NN Asigurări, Betano, Napolact, Unicredit Bank, Unilever, WWF sau Salvați Copiii.

Pasiunea lor de zi cu zi se traduce campanii care fac diferența prin abordarea strategică recunoscută la festivaluri precum Effie Awards și creativitatea apreciată la show-uri locale precum Internetics, IAB Mixx, dar și regionale precum Golden Drum. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related