Kantar Emerging Trends transformă datele de search în prima soluție de predicție a tendințelor la nivel cross-categorii

Kantar Emerging Trends transformă datele de search în prima soluție de predicție a tendințelor la nivel cross-categorii

Kantar, compania globală lider în analize de date de marketing și modelări predictive (analytics), a lansat la Cannes Emerging Trends – prima soluție predictivă de trenduri bazată pe date despre căutările online cross-categorii. Începând de astăzi, brandurile pot aplica puterea inteligenței artificiale și a tehnicilor analitice avansate datelor de search pentru a anticipa cererea potențială pe diverse piețe și categorii.

Suita de soluții Emerging Trends de la Kantar aplică inteligența artificială și tehnici analitice avansate datelor de căutare generate pe parcursul a optsprezece ani, în legătură cu mii de categorii de pe aproape două sute de piețe și însumând miliarde de puncte de date. Abordarea este automatizată, dar ghidată de input uman bazat pe înțelegerea Kantar asupra ciclurilor pe care le urmează tendințele.

Știm că preferințele consumatorilor se transferă rapid de la o piață la alta și de la o categorie la alta. Tendințele legate de frumusețe călătoresc din Coreea către Vest, ingredientele ajung din mâncare în băuturi. Emerging Trends susține evaluarea cererii potențiale pentru un brand, ajutând practicienii de marketing să descopere trei factori care fac ca o tendință să se stabilizeze: prezența la nivel global, prezența în mai multe categorii și independența brandului. Mai mult, soluția răspunde la întrebări cum ar fi: care sunt următoarele piețe pe care este probabil ca tendința să crească? Ce noi ingrediente sunt relevante în categoria mea? Ce aromă nouă sau ce format nou ar trebui să lansez? 

Emerging Trends va ajuta brandurile B2C să se asigure că inovațiile și comunicarea lor sunt relevante pentru nevoile de mâine ale consumatorilor, identificând semnale legate de cerere înainte ca ele să se manifeste în categoria sau pe piața lor și furnizând o înțelegere mai bună asupra momentelor și piețelor/categoriilor în care să investească. Suita de soluții poate evidenția,  de asemenea, și zone de oportunitate bazate pe tendințele globale de piață. De exemplu, prin intermediul ei, știm că, pe piețele pe care consumul de bere este în declin, există o oportunitate pentru Seltzere.

Stella Wilson-Haffenden, Director de Dezvoltare de Produs pentru Digital Analytics, din cadrul Kantar, declară: “Este un mod complet nou de a înțelege cererea consumatorilor la nivel global, luând în calcul mai multe categorii și un volum mare de date, într-o manieră agilă. Instrumentarul proprietar Kantar identifică, clasifică și permite vizualizarea cantitativă a tendințelor „candidate” din mii de categorii, indiferent de limbă sau piață. De asemenea, evaluăm și potențialul tendințelor de a se stabiliza sau de a dispărea, pentru a ne asigura că sunt relevante. Printre tipurile de tendințe pe care brandurile B2C vor putea să le identifice se numără tendințele legate de ingrediente, caracteristici de produse, nevoi, momente de consum, ocazii, mișcări legate de sustenabilitate; de asemenea, se poate vedea ce retaileri, branduri, influenceri sau vedete au potențialul de a intra în tendințe. Brandurile ne-au cerut în ultimii ani o modalitate prin care să le ajutăm să înțeleagă dacă o tendință ar putea ajunge pe o piață sau într-o categorie. Am cercetat diverse abordări și surse de date, dar nu reușeau să cuprindă un volum mare de date. Emerging Trends le oferă, în sfâșit, oamenilor de marketing muniția pentru a lua deciziile potrivite privind unde să investească, folosind puterea inteligenței artificiale și a tehnicilor avansate de analytics. Astfel, acestea vor putea raspunde astăzi la nevoile de mâine ale consumatorilor”.

Chris Petranto, Executive Managing Director, Analytics, Kantar menționează: “Pe măsură ce tot ceea ce ține de zona digitală continuă să accelereze, care trenduri sunt cele mai relevante pentru companii și oamenii de marketing? Este o întrebare pe care ne-o adresează mulți dintre clienți, prin urmare Kantar a dezvoltat un set unic de soluții de analytics care se bazează pe big data și inteligență artificială pentru a identifica cele mai relevante, valoroase și de impact expresii ale tendințelor. Aceste forme de expresie ar putea să nu aibă întotdeauna cea mai îndrăzneață sau deosebită manifestare. Totuși, ele surprind momentum-ul global sau local din perspectiva consumatorilor. Noi vă putem ajuta să găsiți dovezi cantitative petru a vă testa ipotezele, a căuta inspirație și a inova mai rapid. La scară mare și cu agilitate.”

Cynthia Vega, Global Product Director, Kantar adaugă: “împletirea inteligenței artificială cu cea umană este noua normalitate atunci când vine vorba despre inovație de succes și strategie de brand. Sperăm că vă putem fi alături în misiunea de a accelera creșterea prin big data și AI. Emerging Trends este rezultatul unei înțelegeri profunde asupra datelor și rezultatelor analitice, combinată cu creativitatea, cunoașterea profundă a tendințelor și gândirea laterala a echipei noastre variate. Sunt convinsă că o veți considera revoluționară.“

Kantar este compania globală lider în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță. Avem o înțelegere completă și unică a modului în care gândesc, simt și acționează oamenii; fiind prezenți la nivel global și local în peste 90 de piețe. Îi ajutăm pe clienții noștri nu doar să afle ce s-a întâmplat, ci le spunem și de ce, și cum pot să influențeze viitorul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related