Kozel, noul brand de bere din portofoliul Ursus Breweries, s-a lansat oficial pe piața din România. Și nu oricum, ci printr-un țap gigantic de lemn, vizibil de la 2 kilometri distanță și înalt cât un bloc de 4 etaje, în interiorul căruia a fost construit un bar special. Lansarea a fost completată de un amplu eveniment intern și este urmată de o campanie remarcabilă în off trade. Numitorul comun este, bineînțeles, Kozel, care, by the way, se traduce în limba română țap, acesta fiind simbolul celei mai iubite beri din Cehia.
„Sunt extrem de mândru de această lansare, care este, totodată, cea mai mare lansare a unui brand de bere din portofoliul Ursus Breweries. Este un exemplu de colaborare între toate echipele implicate: Kozel, Highlight Agency, Highlight PR, Cheil Centrade și Media Investment. Kozel este despre bucuria pe care o răspândim atunci când suntem alături de cei dragi, sentiment pe care am încercat să-l transmitem tuturor cu ajutorul acestei lansări”, a declarat Victor Teioșanu, Head of Premium & Global Brands al Ursus Breweries.
Provocarea a fost primită cu țapăn entuziasm de grupul Highlight, din care fac parte Highlight Agency, specializată în evenimente și activări de brand, comunicare trade, concepte creative și producție publicitară și Highlight PR, cu expertiză în media relations, campanii cu influenceri, comunicare de brand și corporate.
WhaŢap, Romania?!
Structura îndrăzneață de lemn, de 15 metri înălțime, a fost realizată de Highlight Agency, iar construcția face parte dintr-o strategie amplă de acțiuni de BTL care sunt planificate pentru perioada lansării noului brand.
Timp de o săptămână, consumatorii au putut descoperi țapul gigantic ridicat pe platoul centrului comercial Băneasa, degusta berea Kozel și experimenta ritualurile unice de servire la barurile special gândite pentru această lansare.
“Construcția a presupus o mobilizare mare de forțe, multe provocări de natură tehnică și luni de pregătire pentru realizarea unei astfel de activări. Ne bucurăm că am putut fi parte creativă şi activă în acest proiect curajos și inedit, ce a adus cu el multe satisfacții pentru toată echipa”, a declarat Ionuţ Curtean, Managing Partner Highlight Agency.
Pentru a face cunoscută lansarea pe piața locală, Highlight PR a organizat un eveniment de lansare cu bere la țap (pun intended), dedicat exclusiv presei și influencerilor, cu scopul de a genera buzz, momente memorabile și online awareness pentru noul brand din portofoliul Ursus Breweries.
Și ce poate fi mai țapăn decât să mixezi muzica de fanfară cu dansurile contemporane și tradițiile cehe?! Poate doar fapul că toți cei prezenți la lansare au putut să deguste în premieră cele două tipuri de bere: Kozel Premium Lager și Kozel Dark, să se bucure de cele patru ritualuri de servire unice (dintre care unul cu scorțișoară!) și să viziteze barul din interiorul țapului.
“Felul în care este realizată lansarea unui nou brand este cartea de vizită care introduce în perioada următoare produsul în mintea consumatorilor. Dacă brandul reușește să ofere o experiență unică, ieșind din tipare, atunci te poți declara mulțumit de rezultatele obținute”, a adăugat Oana Radu, Managing Partner Highlight PR.
Din partea KOZEL
Iulia Andreșoiu – Vice President Marketing
Victor Teioșanu – Head of Premium & Global Brands
Cătălin Cîrstea – Senior Brand Manager
Vanda Clain – Brand Manager
Valentina Nica – Junior Brand Manager
Victor Popa – Head of Integrated Communications
Doinița Roman – Media Manager
Carmen Grigoraș – Digital Manager
Ramona Cristea – Marketing Events Executive
Magda Laită – Executive Assistant Marketing & Sales
Lidia Maria Groșan – External Communication Manager
Oana Mateescu – Public Affairs & External Relations Senior Manager
Robert Uzună – Vice President Corporate Affairs
Din partea HIGHLIGHT AGENCY
Ionuț Curtean – Managing Partner
Ana Ailenei – Client Service Director
Alexandru Petrea – BTL Manager
Alina Samoilă – Senior Account Manager
Doru Candit – Account Manager
Alexandru Bălan – Account Manager
Alexandra Bordeianu – HR Manager
Cristian Olteanu – Production Manager
Benedict Dumitrescu – Creative Director
Claudia Dumitrescu – Senior Art Director
Sebastian Pâslaru – Graphic Designer
Abigél Török – Graphic Designer
Vlad Rus – 3D Designer
Adina Fartuşnic – Copywriter
Din partea HIGHLIGHT PR
Oana Radu – Managing Partner
Diana Vuței – PR Manager
Andreea Preda – PR Executive
Din partea CHEIL CENTRADE
Mihai Gongu – Executive Creative Director
Denisa Armașu – Group Creative Director
Radu Rebei – Senior Art Director
Claudiu Miu – Copywriter
Miruna Baias – Head of Strategy
Adrian Ghiță – Lead Designer
Iulia Voinea – Senior Account Manager
Ana Maria Rădulescu – Senior Account Manager
Maria-Cristina Trepcea – Group Account Director
Carmen Miruță – Chief Integration Officer
Mihaela Iamandi –Traffic Manager
Dan Butoi – DTP
Monica Garbur – AV Producer
Alexandru Secula, AV Producer
Din partea MEDIA INVESTMENT
Virginia Nuțuloiu – Media Director
Dora Parfene –Media Manager
Zoltan Barti – Digital Media Manager
Corina Zamfir – Digital Media Specialist
Mihaela Pricop – Media Planner:
Alin Păunescu – OOH Media Planner