Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației

Asociaţia Română de Relații Publice (ARRP) are un nou Consiliu Director, începând din data de 28 aprilie, a.c., în urma adunării generale de alegeri, organizată în aceeași zi la București. Echipa de management, votată în plen și compusă din specialiști din companii de comunicare și comunicatori instituționali, propune un program ambițios de activități profesionale, urmărind să sprijine dezvoltarea industriei comunicării din România în perioada următoare, actualizarea statutului asociației și atragerea de noi membri, fie profesioniști în domeniu, fie companii și alte organizații active în piață. De asemenea, ARRP își propune să mențină afilierea la ICCO, ca reprezentantă a României în cea mai importantă organizație a agențiilor de relații publice din lume, precum și colaborări cu asociații relevante pentru industrie, locale sau internaționale.

Componența Consiliului Director ales este următoarea: Președinte – Cătălin Hosu, General Manager COMM360, anterior Vicepreședinte al Asociației, îl urmează în funcție pe Gabriel Pâslaru, ce a onorat această poziție în ultimii opt ani; Vicepreședinți: Cristian China Birta – Managing Partner, Kooperativa 2.0, Alexandra Mihăilescu – Partener, BDR Associates/Hill+Knowlton Strategies/WPP, Cezar Caluschi – Director General, Oameni și Companii; Elena Oprea - Consilier, ILLA CONCEPT & OFFICES SRL, Luminița Oprea - Marketing Manager, Termoenergetica București. Secretarul general al asociației este Viorica Roșca – Public Affairs & Public Relations Manager la Rockwool Romania.

Misiunea Consiliului Director este asistată de Juriul de Onoare, care contribuie la definirea poziției ARRP în legătură cu etica profesională. Noul Juriu de Onoare îl are ca Președinte pe Dumitru Borțun – Profesor Universitar Doctor, Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA, iar membrii aleși prin vot sunt: Răduţ Bîlbîie –  Conferențiar Universitar Doctor, Cătălina Rousseau – CEO, BDR Associates/Hill+Knowlton Strategies/WPP, Gabriel Pâslaru – Director General, Perfect Ltd. (fost Președinte ARRP), Corneliu Cojocaru – Consultant Senior independent, Mihaela Tudor – CEO, Tudor Communications.

„Începând cu 2014, am avut onoarea și plăcerea să fiu membru în Consiliul Director al ARRP, lângă nume de seamă care au contribuit activ și consecvent la industria comunicării din România. Am învățat de la ei și acum am onoarea și plăcerea să conduc o echipă care-și dorește dezvoltarea Asociației, consolidarea industriei și creșterea reputației unei industrii atât de necesare oricărui domeniu de activitate. Îi invităm și îi așteptăm cu drag alături de noi pe toți cei care activează sau își doresc să activeze în comunicare”, a declarat Cătălin Hosu, președinte ARRP.

„Mă bucur că prin strădania ultimilor ani am reușit să facem ca ARRP să se constituie într-o punte între profesioniștii din relații publice și din social media, domenii care tindeau să activeze separat. Îmbucurător este și faptul că din aceste alegeri a rezultat o echipă care promite să ducă mai departe actualele proiecte ARRP și totodată să propună unele noi, atractive. Dorința mea este ca, din onoranta poziție pe care am acceptat-o ca membru al Juriului de onoare ARRP, să contribui în continuare la succesul asociației, sprijinindu-l pe Cătălin Hosu, împreună cu întreaga sa echipă", a afirmat Gabriel Pâslaru.

În contextul evenimentului a fost lansat și noul website al ARRP.

Fondată în 1995, Asociația Română de Relații Publice a fost creată pentru a face familia comunicatorilor din România mai puternică. Astăzi, reunește atât specialiști redutabili, care au pus bazele acestei profesii în România, cât și tineri profesioniști, aflați la începutul carierei lor. Începând din 2012, Asociația și-a lărgit aria de cuprindere, invitând în rândurile sale nu doar comunicatori individuali, ci și firme și departamente de comunicare din companii și instituții, plecând de la convingerea că astfel forța sa va spori și interesele comunicatorilor vor fi servite mai bine. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related