Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.
CAMELIA CMECIU (n. 1975) este conferentiar la Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale, Universitatea Danubius din Galati. Preda cursuri de relatii publice, semiotica si comunicare politica. A absolvit Facultatea de Limbi Straine (1998) si Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (2004) din cadrul Universitatii din Bucuresti. A obtinut titlul de doctor in 2005, cu teza Strategii persuasive in discursul politic. In 2012 a obtinut o bursa postdoctorala (Academia Romana, Filiala Iasi), tema cercetarii axindu-se pe discursul anilor europeni in spatiul public romanesc. A publicat pe teme diverse – relatii publice, comunicare organizationala si semiotica – in reviste de specialitate din tara si din strainatate: Revista Romana de Jurnalism si Comunicare, Journal of Media Studies, Public Relations Review, Semiotica, International Journal of Humanities and Social Science. Este autoarea volumelor Introducere in relatii publice (2009) si Semiotici textuale (2011).
Cartea a apărut la Editura Polirom.
Info:
Ediția 2013, broșată
Dimensiuni: 160x235
200 pagini
ISBN: 978-973-46-3898-7