[Comunicare ca la carte] Teodora Migdalovici: Daca nu dai tinerilor practicieni un abecedar de lectura a contextului, e ca si cum i-ai lega la ochi si le-ai da drumul sa orbecaie prin lume

[Comunicare ca la carte] Teodora Migdalovici: Daca nu dai tinerilor practicieni un abecedar de lectura a contextului, e ca si cum i-ai lega la ochi si le-ai da drumul sa orbecaie prin lume

Atentia la calitatea actului de creatie este prioritara pentru Teodora Migdalovici, in actul ei pedagogic, care include de cele mai multe ori aplicatii practice. Apoi, focusul pe mediul international, networking-ul si toata calatoria de la strategie la declinarile in design sau limbaje vizuale. Si tot de cele mai multe ori, primul ei student este ea: 

“Ca sa-i invat pe altii sa vada, trebuie intai sa am eu acel “bird eye view” si sa pot schimba frecvent lentile (cea de business, cea de om de vizual, cea de antropolog, cea de observator cultural sau politic, cea de explorator).”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related