Pe acorduri de Vivaldi, intr-o atmosfera plina de emotie, modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romaneasca. Conceptul "Anotimpurile" care a imbracat aceasta lansare de autoturism, pe baza caruia agentia Publicis Dialog a castigat pitch-ul organizat de Automobile Dacia, a scos in evidenta versatilitatea automobilului. Conceptul original creat de agentie a comunicat in primul rand valorile noului model Logan Break evidentiind in acest fel unicele sale particularitati.
Deschiderea a fost marcata printr-un moment artistic sustinut de "marele" Dan Puric, artistul dand viata la final "naturii" in cele 4 ipostaze ale sale. Pe cele 4 scene secundare decorate cu peisaje tipice fiecarui anotimp, pe acordurile sonore ale celui mai de seama reprezentant al barocului muzical, 4 cupluri de actori au interpretat momente artistice exemplificand de fapt "atitudinea schimbatoare" a masinii in fiecare anotimp. La final, triumfal, Logan-ul Break a intrat in scena dezvaluindu-si caracterul in fata a peste 350 de persoane.
Alaturi de Dan Puric si trupa sa, alte nume mari si-au pus amprenta asupra acestui eveniment: Ducu Darie - regizor de eveniment, Doina Levintza - a creat costumele actorilor special pentru acest eveniment, Virgil Iantu si Monica Davidescu - gazdele evenimentului.
Evenimentul a fost organizat de echipa Publicis Dialog: Ileana Pescariu - Managing Partner, Cristina Irod - Account Manager, Mirela Ologeanu - Account Executive, Joaquin Bonilla - Director de creatie, Iulian Marinescu - Art Director, Paul Tanicui - Copy writer, Marian Enache - Senior copy writer) si implementat de echipa Publicis Events (Gabriel Constantinescu - Managing Partner, Radu Baitan - Account Manager, Cristi Balaci - Senior Producer).
"Ne-am simtit onorati cand am primit invitatia la pitch pentru lansarea modelului Logan Break. DACIA este brandul national al romanilor, un brand care s-a facut remarcat si peste hotare asa ca si lansarea acestui model pe piata romaneasca se cerea pe "masura". Desi am lucrat fara sa vedem masina pana in ziua evenimentului, conceptul "Anotimpurile" a raspuns exact brief-ului. Proiectul a fost complex, cu multe resurse implicate. Intreaga echipa a lucrat cu profesionalism si pasiune avand grija de cele mai mici detalii, organizand un eveniment de lansare ca la carte." a declarat Ileana Pescariu, Managing Partner Publicis Dialog.
Publicis Dialog este o agentie specializata de marketing services constituita ca parte a grupului Publicis Romania, printre conturile importante ale acesteia numarandu-se: Parliament, Marlboro, LM, Next (Philip Morris); Delta; P&G; Nespresso; Timisoreana; Teacher's, Jim Beam, Absolut, Cinzano (Cristalex) etc.
Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume iar in SUA se claseaza pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in acest moment un numar de peste 35.000 de angajati.
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, L'Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.