Schimbări în ecosistemul ad-urilor, automatizarea mesajelor private din Instagram, crearea de ad-uri performante prin AI și VR, insighturi utile din case study-uri și best practices – sunt câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul conferinței online All Things Facebook & Instagram care va avea loc pe 10 februarie. Conferința este organizată de către Boussias, lider în organizarea de conferințe și evenimente în Grecia, Cipru și Bulgaria, în parteneriat cu agenția de comunicare integrată OXYGEN.
Ajunsă la a 11-a ediție, conferința All Things Facebook & Instagram aliniază în acest an speakeri de top de la Meta și din industrie. Zeci de profesioniști vor analiza tendințele care încep să se contureze, ajutând astfel oamenii de marketing și directorii de agenții din întreaga lume să afle ce este nou și ce funcționează acum pe Facebook și Instagram.
Evenimentul va fi organizat online, iar cadrul va fi unul interactiv și va permite participanților să adreseze în mod deschis întrebările care frământă industria, să socializeze și să viziteze expoziția virtuală. Conferința va reuni peste 600 de profesioniști din toată lumea, dornici să stabilească noi conexiuni și să afle noile tendințe, opțiuni și sugestii legate de publicitatea livrată prin canalele Facebook, Instagram, Messenger și WhatsApp. Evenimentul este unul care pune în primul rând accent pe soluții practice și eficiente, care pot fi implementate imediat.
Reprezentanți Meta aflați pe lista speakerilor din cadrul ediției 2022:
Elizabeth Valleau - Global Creative Lead, Augmented Reality
Andreas-William Grivas - Client Solutions Manager, CEE
Marcin Hajek - Strategic Partner Manager, CEE
Agnieszka Jaworska - Product Marketing Manager, CEE
Korina Kushnir - Client Solutions Manager | Retail
Subiectele adresate în prezentările acestora vor aborda ecosistemul ad-urilor, beneficiile utilizării tehnologiilor AI, AR și VR, oportunitățile oferite de Meta, automatizarea mesajelor private din Instagram, insighturi, povești de succes și multe altele.
Înregistrările la ediția cu numărul 11 a expo-conferinței All Things Facebook & Instagram 2022 se pot face online. Pentru a beneficia de 40% reducere, folosiți codul „AllthingsfbRO”.
Cu birouri în București și Cluj-Napoca, OXYGEN este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Enel, Arctic, Farmec, Garanti BBVA, Vodafone, Olympus, Moncler, Betano, BERD, Sensiblu, Nestlé, Skoda, VEKA Romania, Siniat – Grupul Etex, Tenaris, Fashion House, Prime Kapital, Selgros, Aquila, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, Skechers, Dentons, Beciul Domnesc, Johnnie Walker, Moneygram, Green Cola și mulți alții. OXYGEN este partener exclusiv în România pentru grupul The Economist și, împreună cu Hazlis & Rivas, organizează pe plan local evenimente de anvergură din seria The Economist Conferences și proiecte editoriale speciale marca The Economist. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.