- Noul Tur Virtual BAT R&D Visitor Experience permite vizitatorilor din lumea întreagă să “se plimbe” prin laboratoarele de cercetare și dezvoltare ale companiei, să întâlnească oameni de știință reputați și să cunoască rezultate ale unor studii recente
- Experiența oferă vizitatorilor ocazia de a explora abordarea științifică și progresele companiei în reducerea riscurilor asociate fumatului
- Turul virtual prezintă activitățile de cercetare și dezvoltare ale companiei în domenii importante, precum biologia, chimia, toxicologia, științele senzoriale, analiza aerosolilor, siguranța produselor, analiza preferințelor consumatorilor și biotehnologia
- Lansarea subliniază abordarea științifică a BAT în reducerea impactului operațiunilor sale asupra sănătății și viziunea companiei pentru un viitor mai bun (A Better TomorrowTM).
BAT a lansat R&D Visitor Experience, un tur virtual al centrului global de cercetare și dezvoltare al companiei din Southampton, Marea Britanie, care invită vizitatorii să exploreze inovațiile științifice de ultimă generație ale companiei.
Experiența reconfirmă abordarea deschisă și transparentă a BAT față de știință, care stă la baza dezvoltării portofoliului companiei de produse cu risc redus* și a activităților de dincolo de nicotină ale companiei. BAT primește în mod regulat vizitatori la centrul global de cercetare și dezvoltare, iar din 2011 până în prezent peste 3.500 de persoane au vizitat fizic facilitățile companiei. Având în vedere limitarea semnificativă a călătoriilor, noul tur virtual permite oamenilor din întreaga lume să acceseze și să înțeleagă activitatea de cercetare științifică a BAT, activitățile în direcția reducerii riscurilor asociate fumatului și să obțină informații și perspective ale experților.
„La BAT, cercetarea și dezvoltarea sunt fundamentale în toate activitățile noastre. Preocuparea pentru știință și cercetare ne-a permis să facem progrese semnificative în dezvoltarea și evoluția noilor noastre categorii de produse, care sunt testate riguros și fundamentate științific ca alternative cu risc redus* la țigări. Activitatea noastră de cercetare și dezvoltare pornește de la preferințele consumatorilor, integrând ultimele inovații științifice în dezvoltarea produselor. Acest lucru ne permite să oferim o gamă de produse plăcute, cu risc redus* ca alternativă la țigări, menținând în același timp standarde foarte ridicate de siguranță și calitate,” a declarat Dr. David O’Reilly, Director pentru Cercetare Științifică în cadrul BAT.
„Noul tur virtual pentru vizitatori demonstrează amploarea activităților noastre în domeniul cercetării și cadrul științific robust în care evaluăm și susținem rolul pe care îl au produsele noastre în reducerea riscurilor asociate fumatului”, a completat acesta.
Cu tururi virtuale de 360 de grade ale laboratoarelor, animații, filme video, profiluri ale oamenilor de știință, podcasturi și multe altele, turul virtual R&D Virtual Experience este locul unde toți cei interesați pot afla mai multe despre activitatea științifică din cadrul BAT. Turul ilustrează misiunea BAT de a construi un viitor mai bun și de a reduce impactul afacerii sale asupra sănătății. BAT investește circa 350 de milioane GBP anual pentru identificarea unor modalități inovatoare de reducere a efectelor asupra sănătății publice și își propune să ajungă la 50 de milioane de consumatori ai produselor sale fără ardere până în 2030.
BAT desfășoară activități de cercetare într-un spectru larg de domenii ale științei, inclusiv în biologie moleculară, toxicologie și chimie, accelerând activitățile de inovare și de învățare continuă care diferențiază compania ca lider al industriei.
Vizitatorii turului R&D Virtual Experience vor putea explora:
- Activitatea de Știință Senzorială: Acest departament unic în cadrul BAT susține o mai bună înțelegere la nivelul companiei a experienței consumatorilor cu produsele sale și transformarea acestei înțelegeri în acțiuni concrete de dezvoltare de mărci și produse.
- Laboratorul de Biotehnologie: Aici, cercetătorii BAT își valorifică expertiza în activități precum secvențierea întregului genom, metabolomică** și biologie computațională, pentru a oferi consumatorilor experiențe și alternative îmbunătățite. De asemenea, echipa laboratorului cultivă aici plante și identifică noi surse sustenabile pentru compuși.
- Laboratorul de Biologie: Aici cercetătorii BAT testează impactul potențial al noilor categorii de produse asupra celulelor umane, comparativ cu fumatul.
- Laboratorul de Baterii. Această facilitate a revoluționat procesul de design, de dezvoltare și de testare al dispozitivelor reîncărcabile ale BAT. Tot aici, bateriile sunt testate pentru respectarea standardelor înalte de calitate.
* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.
** Notă: Metabolomica este știința care studiază efectul reacțiilor chimice ce au loc în organism și este considerată una dintre disciplinele științifice care vor avea cea mai mare dezvoltare în următorii ani.
BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*.
Compania continuă să susțină clar că fumatul cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternative cu un risc redus dovedit științific*. Pentru aceasta, BAT se transformă într-o companie orientată integral spre consumatori, cu mai multe categorii de produse de larg consum.
Obiectivul BAT este de a ajunge la 50 de milioane de consumatori ai produselor sale care nu ard tutunul până în 2030 și de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii de produse, până în 2025. BAT și-a stabilit obiective extinse de sustenabilitate, inclusiv atingerea pragului de zero emisii de dioxid de carbon provenite din propriile activități (Scop 1 și 2) până în 2030, eliminarea plasticului de unică folosință nenecesar și tranziția integrală la ambalaje de plastic reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.
BAT are peste 53.000 de angajați și operează în peste 180 de țări. Grupul BAT a generat venituri de 25,8 miliarde GBP în anul 2020 și un profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.
Portofoliul strategic al companiei conține mărcile globale de țigări și o gamă tot mai extinsă de produse cu riscuri reduse*. Noile categorii de produse ale companiei includ țigări electronice, produse care încălzesc tutunul, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În 2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creștere de 3 milioane față de anul anterior.