Florian Skala va accelera creșterea afacerilor grupului la nivel local și regional grație excepționalelor sale capacități în domeniul media și experienței sale în marketing.
Grupul global de media și comunicare digitală de marketing dentsu anunță numirea lui Florian Skala pe postul de Chief Commercial Officer, poziție strategică de nivel de senior management creată pentru a consolida creșterea și operațiunile comerciale ale grupului din România și de pe piețele Europei de Sud-Est.
Florian Skala va raporta CEO-ului dentsu Southeast Europe, Maria Grachnova, ca membru al echipei executive regionale, respectiv al echipei locale de management din România. El își va folosi expertiza în tradingul de media și leadershipul de business pentru a accelera creșterea continuă a afacerilor dentsu în România și din regiune prin relații excelente cu partenerii de media și experiența sa vastă în poziționarea comercială.
Skala are o experiență două decenii pe poziții de conducere în media și vânzări în regiunea Europei Centrale și de Est. Recent, a ocupat poziții de management în cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai întâi ca Director de vânzări al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV Media Group din Bulgaria.
Anterior, timp de peste zece ani, Florian Skala a ocupat poziții de conducere în cadrul diviziei de vânzări a RTL Group din Austria. Înainte de a se alătura dentsu, a mai oferit consultanță strategică în vânzări pe piața media din Grecia.
„Europa de Sud-Est nu a înregistrat niciodată o evoluție mai dinamică, iar România ocupă un loc central în eforturile noastre de a deveni rețeaua de media cel mai puternic integrată din regiune, prin transformarea într-un business agil, astfel încât clienții noștri să aibă mai ușor acces la capacitățile și talentele noastre de clasă mondială”, a declarat Maria Grachnova. „Cu Florian în echipă, vom accelera transformarea afacerii, stimulând integrarea în liniile de servicii Media și Creative. Noul nostru coleg se va afla la conducerea eforturilor de a construi o cultură organizațională puternică, orientată către înalta performanță și dezvoltarea afacerilor clienților noștri.”
„Prin transformarea sa continuă, dentsu redefinește modul în care rețelele de agenții funcționează și deservesc clienții, iar eu am privilegiul să mă alătur grupului în acest moment special”, a spus Florian Skala. „Pentru mine, grupul reprezintă un simbol al creativității, inovației, eficienței și fiabilității serviciilor în comunicarea de marketing.
Obiectivul meu personal coincide cu misiunea companiei, respectiv de a fi o forță a binelui: susținem sustenabilitatea în ceea ce privește mediul, o societate echitabilă și deschisă și un spațiu digital responsabil și etic. Abia aștept să încep să lucrez cu echipele din România și din regiune și să le împărtășesc pasiunea mea pentru succesul clienților noștri.”
Skala s-a alăturat echipei dentsu Southeast Europe pe 1 Decembrie 2021.
Parte a grupului dentsu, dentsu international operează sub șase branduri de media de top - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen și Merkle - toate fiind susținute de divizii de specialitate și servicii scalabile. dentsu international își ajută clienții să câștige, să păstreze și să-și dezvolte cei mai buni clienți, precum și să obțină progrese semnificative în businessurile proprii. Cu cele mai bune servicii și soluții în domenii ca media, managementul experienței clienților (CXM) și servicii creative, dentsu international operează în peste 145 de piețe din întreaga lume, cu peste 45.000 de specialiști dedicați.
În Europa de Sud-Est, dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect și Isobar și prin diviziile sale specializate pentru clienți, dispunând de o forță de peste 300 de profesioniști, care activează pe 10 piețe: Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia și România.