Disney a lansat un nou spot publicitar pentru a marca începutul sezonului sărbătorilor de iarnă. “Tată nou” este o poveste animată despre bucuria de a fi împreună și despre magia poveștilor. Acest spot de trei minute din campania „Momente Împreună„ va fi disponibil pe TV și canale digitale, precum și pe canalele proprii Disney în 45 de țări din Europa, America de Nord, America de Sud și Asia, inclusiv România. Coloana sonoră din "Tată nou" se numește "Dacă ușa deschizi", iar versiunea în limba română este interpretată de artistul Tobi Ibitoye.
În continuarea materialului publicitar din campania Disney dedicată Crăciunului de anul trecut care celebra tradițiile festive transmise din generație în generație și care a înregistrat peste 106 milioane de vizualizări, videoclipul din acest an o prezintă pe Nicole, nepoțica din filmul ‘Lola’, care este acum adult, și pe cei doi copii ai săi Max și Ella, adaptându-se la mutarea noului tată Mike în casa familiei.
În centrul narațiunii se află o carte de povești foarte specială – un obiect valoros pe care băiețel Max a primit-o de la tatăl său natural. Cartea celebrează puterea poveștilor care pot aduce mai multă conectare și magie în familie. Astfel, timpul petrecut împreună citind și aducând la viață povești Disney și Pixar stimulează imaginația și entuziasmul întregii familii. Privitorii vor vedea cum familia parcurge această călătorie emoționantă, încununată de bucuria de a îmbina tradițiile festive existente cu unele noi, în așteptarea Crăciunului.
"Mesajul piesei este unul emoționant și atât de valoros pentru mine atât ca artist, cât și ca tată și mă bucur că am oportunitatea de a-l aduce mai aproape tuturor familiilor din România, în preajma Crăciunului. Trăiesc pe deplin magia poveștilor Disney alături de fetița mea, iar povestea de seara citită împreună este unul dintre momentele mele preferate din zi. Îmi doresc ca tot mai multe familii să împărtășească astfel de exepriente de conectare", a afirmat cântărețul Tobi Ibitoye.
Muzica a fost special compusă de grupul Parkwild din Los Angeles. În versiunea originală, melodia „Love Runs Deeper” este interpretată de Gregory Porter, dublu câștigător al Premiilor Grammy.
Spotul publicitar a fost dezvoltat și produs de echipa de creație din cadrul Disney EMEA, condusă de Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative, în parteneriat cu Flux Animation Studios din Noua Zeelandă.
The Walt Disney Company, împreună cu subsidiarele și afiliații săi, este o corporație internațională lider în segmentul de divertisment pentru familie și media care include Disney Parks, Experiences and Products; Disney Media & Entertainment Distribution; și trei grupuri de conținut — Studios, General Entertainment și Sports—axate pe dezvoltarea și producția de conținut pentru platformele DTC, cinematografice și liniare. Disney este o companie Dow 30 cu venituri anuale de 65,4 miliarde de dolari înregistrate în exercițiul financiar 2020.
The Walt Disney Company operează în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) de peste 80 de ani și are mii de angajați la nivelul regiunii. Prin intermediul Disneyland Paris și a celorlalte branduri reprezentative ale sale, precum Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, 20th Century Studios și ESPN, The Walt Disney Company EMEA oferă divertisment, informații și inspiră milioane de consumatori din peste 130 de țări prin puterea unor povești fără egal. Disney+, serviciul de streaming direct către consumatori al companiei, este disponibil în prezent în 17 piețe din Europa.