Hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei coreene Cheil a obținut 16 lucrări finaliste și 7 medalii la cea mai recentă ediție Webstock, devenind cea mai premiată agenție din cadrul ediției cu numărul 13 a festivalului.
4 trofee de 3rd Best în următoarele categorii:
- Best Use of Groups and Communities pentru campania Play On&Wild Rift pentru Samsung, o inițiativă de mobile gaming League of Legends, cu un reach record de 7.6 milioane și un engagement de peste 1 milion.
- Best Use of Video pentru campania Samsung Game Translator, ce a avut-o drept protagonistă pe Irina Margareta Nistor în rolul de traducător al celor mai importanți termeni din gaming.
- Best Brand on Instagram pentru Samsung, pentru întregul plan de content anual care a crescut indicatorii de engagement ai paginii.
- Best Use of Instagram pentru “The Room by Samsung” o serie de interviuri ce a avut că și rezultat punerea în lumină liderii informali ai Generației Z.
Și 3 trofee de 2nd Best în următoarele categorii:
- Best Digital Innovation pentru primul eveniment de lansare interactiv din România, realizat împreună cu Mindscape Studio pentru noua serie Galaxy S21. “Experience New Worlds” a invitat userii într-un journey printr-o serie de 4 spații imersive dezvoltate în CGI în care influenceri din Team Galaxy au prezentat diverse idei despre cum pot fi explorate în mod epic feature-urile noilor smartphone-uri. Campania de amplificare a inclus o invitație AR dar și filtre AR.
- Best Creative Idea pentru “Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS
- Best Use of Video pentru aceeași campanie pentru ANAIS menită să inspire femeile aflate în relații abuzive să nu se lase amăgite și să ceară ajutor până nu este prea târziu. Folosind chiar jucăriile ce au aparținut unor victime reale, campania reunește o serie de piese de teatru de păpuși experimental cu 8 mini-spectacole, fiecare piesă înfățișând cazuri din viața unor femei afectate de violența domestică.
„Este un rezultat cu foarte multă muncă în spate, în care echipa a reușit să rămână foarte unită chiar și la distanță și să abordeze fiecare brief drept o ocazie de a face de fiecare dată ceva #epic“, remarcă Camelia Ioana Cucu, Digital Account Manager pe Samsung la Cheil | Centrade.
„Dorim să le mulțumim partenerilor care au pus umărul la acest succes, atât echipei ambițioase de la client, cât și celorlalte agenții și companii de producție”, completează Petruța Ciuică, Senior Social Media Coordinator pe Samsung la Cheil | Centrade.
„16 lucrări finaliste și 7 trofee nu sunt doar o întâmplare norocoasă. Mă bucură faptul că am reușit să construim aici la Cheil o echipă care face performanță în mod sustenabil în ultimii ani, atât la festivalurile care premiază excelența în creativitate cât și cele dedicate eficienței, atât pe plan local, cum este Webstock, dar și în competiții globale precum Cresta Awards, London International Awards sau D&AD”, concluzionează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
“Echipa Cheil este un partener adevărat care ne înțelege business-ul și obiectivele, proactiv, care demonstrează expertiză în gaming și în abordarea Generation Z, care îndrăznește să ne provoace și să ne surprindă, și, nu în ultimul rând, ce are maturitatea de a ști că nu există produs de calitate fără teamwork cu celelalte agenții partenere. Ne dorim să ne urcăm în continuare pe scenă împreună cât mai des”, punctează și Simona Panait, Marketing Director în cadrul Samsung Electronics România & Bulgaria.
“Cheil este despre campanii integrate cu o inimă digitală, de aceea ne bucură cu atât mai mult această performanță la unul dintre cele mai importante festivaluri de digital marketing”, adaugă Carmen Miruță, Client Services Director Cheil | Centrade.
Webstock este evenimentul care oferă recunoaștere proiectelor inedite și celor mai creative campanii realizate în online-ul românesc în ultimul an și cei mai buni dintre cei mai buni: brand-uri, agenții, creatori de conținut.
Juriul a fost compus din 124 de profesioniști din industria de comunicare locală, incluzând seniori din toate departamentele cheie ale agențiilor de comunicare de la Strategie la Creație și Brand Management, seniori de la client, din companii de consultanță, dar și antreprenori și freelanceri.
Jurizarea a luat în calcul criterii precum originalitatea, designul, structura, navigabilitatea și funcționalitatea, relevanța și interactivitatea.
Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte First Bank, ENGIE Romania, NN România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way. Din 2018, Cheil | Centrade București a lansat și divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil | Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și, de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards.
Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în București, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.