Din afară, modul în care funcționează lucrurile în zona de comunicare culturală ar putea părea simplu. Ce le scapă însă oamenilor din ecuație este presiunea sub care oamenii din PR-ul cultural lucrează: problema finanțărilor publice, lipsa oamenilor, procesul birocratic. Și nu o spunem noi, ci Oltea Zambori, specialist în comunicarea culturală de peste 10 ani. A descoperit calea spre PR pe neașteptate, undeva în 2010, când s-a alăturat unei campanii de strângere de fonduri pentru un tânăr bolnav de leucemie. I-a fost clar că e ceea ce își dorește să facă atunci când a înțeles că PR-ul îi dă puterea de a aduna oamenii laolaltă pentru ceea ce contează cu adevărat.
Oltea Zambori: Nesiguranța pe care o simțim toți în această perioadă a făcut ca oamenii să se gândească de două ori înainte de a da banii pe un bilet la un concert, un spectacol de teatru sau la un festival
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: