[PR de muzeu] Cristina Toma: Muzeul nu este doar o imensă vitrină pe care o privim, dar nu o atingem, ci un loc în care trăiești experiențe interactive, în care înveți

[PR de muzeu] Cristina Toma: Muzeul nu este doar o imensă vitrină pe care o privim, dar nu o atingem, ci un loc în care trăiești experiențe interactive, în care înveți

La muzeu nu trebuie să fie plictisitor. În ultimii ani au început să arate asta și instituțiile de la noi, printr-o serie de evenimente și inițiative menite să atragă public divers. Așa că ne-am gândit să facem și noi o vizită la muzeele din România și să vorbim cu oamenii de acolo despre ce se întâmplă în 2021 în sălile mari și impunătoare: cine le vizitează, ce își doresc noile generații de public, care sunt metodele prin care se apropie de oameni. 

Despre Muzeul Național al Hărților și Cărții Vechi, Cristina Toma, directoarea instituției, spune că este cel mai frumos muzeu mic din București. Primul contact cu muzeul l-a avut în calitate de vizitator, atunci când și-a dat seama cât potențial există și a identificat nevoia vizibilității în media. Lucrează aici din 2016 și de atunci și-a concentrat toate eforturile spre a schimba lucrurile în mai bine: a lucrat la prezența din mediul online, la promovarea muzeului prin radio și la consolidarea relației cu publicul. Se bucură atunci când vede că muzeele din România încep să fie mai interesate de promovarea lor și de crearea unei interactivități atât de necesare în relația cu vizitatorii. Se pune de multe ori în poziția vizitatorului și vrea să se asigure că răspunsul la întrebarea What is in there for ME? satisface nevoile publicului. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related