[Veterani in PR] Camelia Cavadia: Aveam 25 de ani când m-am angajat la PRO TV, nu auzisem în viața mea de PR și n-aveam nici cea mai vagă idee ce presupune

[Veterani in PR] Camelia Cavadia: Aveam 25 de ani când m-am angajat la PRO TV, nu auzisem în viața mea de PR și n-aveam nici cea mai vagă idee ce presupune

Se întâmpla în 1995, chiar când a fost fondat PRO TV-ul și începea, timid, era comunicării și în România. Camelia Cavadia a început la departamentul Relații cu publicul și apoi a trecut la Relații cu presa, s-a ocupat apoi de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului, a devenit PR Manager și a lucrat în PROTV până în 2014. A fost apoi PR Manager la Antena 1, iar în 2017, a lansat Fabrica de PR

 Serviciul n-a fost niciodată pentru mine un loc unde să mă duc și de la care să plec la oră fixă, fără să mă uit înapoi, ci locul unde am investit ca într-un proiect personal. N-am trasat niciodată o linie între serviciu și acasă și poate de aceea, la un moment dat, delimitarea nici nu a mai fost posibilă. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related