APAN va implementa ideile din ediția a IV- a competiției PR Arena alături de echipa câștigătoare de la Universitatea UBB Cluj.
PR Arena, competiția de brief-uri pentru studenții la comunicare, lansată de către asociația profesională Global Women în PR România (GWPR) în parteneriat cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, și-a desemnat câștigătorii: locul I - Jessica Petri, Dragoș Mureșan (mentor Carina Sava) - UBB, locul II - Monica Chirilă, Mara Lăcătuș (mentor Roxana Dibă, Cristina Butunoi) - SNSPA, locul III - Miruna Cojocaru, Răzvan Bucur (mentor Delia Mărgărit) - UB, locul III - Elena Niță, Sergio Mahir Yuksel, Emanuel David Răcătan (mentor Mihaela Savu) - UBB.
APAN, Asociația Pacienților cu Afecțiuni Neurodegenerative din România, a fost ONG-ul care a oferit brief-ul în cadrul competiției PR Arena din acest an. APAN își propune să desfășoare sub sloganul “Scleroză multiplă. Experiență multiplă. Strălucire multiplă.“, ‘#FemeiCuSM’ o campanie de informare a pacientelor cu scleroză multiplă, doamne și domnișoare, privind aspectele specifice ale sclerozei multiple (#SM) în cazul femeilor afectate. Asociația va implementa ideile câștigătoare din competiția PR Arena alături de echipa câștigătoare formată din Jessica Petri și Dragoș Mureșan de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
Competiția s-a desfășurat pe parcursul a cinci zile, în perioada 12-16 aprilie. Aproape 150 de studenți din 6 centre universitare din România și Republica Moldova alături de 49 de mentori au lucrat în echipe pentru a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele din brief – respectiv informarea corecta a pacientelor cu SM. Câștigătorii au fost desemnați în urma susținerii unei prezentări în fața unui juriu format din reprezentanți ai APAN, FJSC, GWPR si mentorii din competiție.
“PR Arena a fost o super oportunitate pentru APAN. Am fost impresionată de cât de repede s-au montat tinerii, cu energie, curaj și optimism. S-au dovedit o resursă fantastică! Au scanat activitatea asociației și au realizat SWOT, stakeholders map, o scanare a website-ului și conturilor de social media, au adunat nume de speakeri sau influenceri care se pot alătura cauzei persoanelor cu scleroză multiplă. Dar mai ales au venit cu idei creative pentru femei, cu includerea feminității, armoniei, încrederii de sine, redescoperirii și mai ales a artei și hobby-urilor. Nu plecăm cu o soluție câștigătoare, ci cu zeci de idei implementabile! Felicitări organizatorilor și mentorilor,” spune Cristina Vlădău, Vicepreședinte APAN România.
“Acum că am ieșit din starea de șoc post PR Arena, realizez că acest concurs m-a ajutat enorm. Experiența a fost de neuitat, am lucrat 2 zile încontinuu ca să livrăm o campanie cât mai bună posibil, și, după, alte 3 zile ca să avem o prezentare de neuitat, în 10 minute - poate că sună simplu, dar eu și Dragoș suntem ardeleni lenți, nu e chiar așa simplu. Mulțumesc mult PR Arena 2021! Eram într-un moment în care nu știam ce să fac cu viața mea și cred că acum sunt puțin mai aproape de răspuns”, Jessica Petri, studentă anul II, FSPAC (UBB).
„PR Arena 2021 a fost primul concurs de PR la care am participat până acum și cred că a fost o experiență unică pentru mine. Până să încep să lucrez cu Jessica la campania noastră, nu știam cât de multă muncă implică așa ceva, dar nu știam nici cât de exciting poate să fie. PR Arena a fost un concurs care, după părerea mea, m-a ajutat extrem de mult prin faptul că m-a introdus cât de cât în această „lume” a campaniilor, m-a ajutat să capăt experiență. Pe scurt, experiența PR Arena a fost una extraordinară și aș repeta-o de câte ori se poate!”, Dragoș Mureșan, student anul II, FSPAC (UBB).
Mentorii acestei ediții PR Arena au reprezentat 30 de companii și 19 agenții: Violeta Niculuț (Anchor Grup), Andreea Pistrițu (Arbomedia), Nicoleta Deliu (BCR), Claudia Oprea (BCR), Andreea Cristina Blejan (BCR), Andrada Busuioc (Brico Depot), Angelica Barbu (CEZ), Miruna Meiroșu (Curtea Veche), Crenguța Roșu (DC Communication), Felicia Moga (DC Communication), Luiza Domnișoru (Digi Group), Alexandra Pahomi (FitBit), Ana Timiș (Ford), Irina Patru (Free Communication), Anca Roman (FrieslandCampina), Karin Budrugeac (Fundația9), Allma Somkereki (Global Records), Cristina Butunoi (Golin), Marina Constanda (Golin), Roxana Dibă (Golin), Delia Margarit (GOOD Company), Ofelia Năstase (HBO), Mihaela Savu (Idea Bank), Silvia Jalea (ING Bank), Silvia Mihăilescu (ING Bank), Tina Crețu (KFC, Pizza Hut & Taco Bell Romania), Cristina Hanganu (Lidl), Maria Lefter (Lidl), Bianca Cenușescu (Lidl), Alexandra DINU (Media Events), Ana Oprea Liferi (Mega Image), Irina Botnari (Milk & Cookies), Iulia Pop (Overground Music), Dana Nae Popa (Pastel), Victoria Donos (Pastel), Ramona Barbu Oncescu, Sorana Savu (Premium Communication), Mioara Radu (Propaganda), Cornelia Pițigoi (ProTV), Corina Vasile (Raiffeisen Bank), Alina Gabriela Holom (Raiffeisen Bank), Elena Apostol (Renault Group), Camelia Nițu (Sanofi), Carina Sava (Watermelon Agency), Roxana Marin (Wecollab), Andreea Rețea (WefflerMark), Mihaela Mustață (Winmarkt), Brîndușa Panc (L'Oreal), Cristina Tupiță (Milk&Cookie)
“Ediția a patra a PR Arena ne-a demonstrat că putem depăși granițele țării și ne-am bucurat că anul acesta am putut oferi experiența aceasta studenților din șapte centre universitare mari din Bacău, București, Brașov, Cluj, Chișinău și Timișoara. Pe lângă nevoia de conectare a mediului academic cu piața muncii, e nevoie și de o colaborare mai mare între studenții din diferitele regiuni ale țării. Să se cunoască, să intre în proiecte comune și să învețe din interacțiunea cu ceilalți”, a declarat prof. univ. dr. Camelia Cmeciu, FJSC.
Ediția a IV-a PR Arena a fost susținută de Lidl Romania, Raiffeisen Bank și ING Bank.
Anul acesta premiile pentru echipele de pe podium au venit din partea ING Bank, Curtea Veche, Mega Image, Sanovita, BCR și agenția Pastel.
De energia și voia bună a mentorilor au avut grijă anul acesta Napolact Bio și Secom.
Partener media: IQads