In cadrul Galei IAB MIXX Awards 2020 - un festin al livrarilor personale, intr-un an dominat de distantare sociala - din data de 16 decembrie au fost anuntate campaniile digitale ale anului, care s-au remarcat prin excelenta in abordarea si integrarea canalelor digitale.
Din peste 110 inscrieri in cele 15 categorii de concurs, provenind de la 19 agentii si un ONG, cei 65 de membrii ai juriului au desemnat castigatorii editiei a 9a a IAB MIXX Awards, una dintre cele mai provocatoare editii ale acestui festival:
The Juiciest Brand Advertising Campaign:
Nu stim! Noi doar punem intrebari! / Client: catmobile.ro /Agentie: Sector 7
The Most Satious Direct response/Lead Generation Campaign:
How to scale based on abandoners/ Client Orange YOXO/ Agentie: Data Revolt
The Most Appetising Video Advertising Campaign:
Nu stim! Noi doar punem intrebari! / Client: catmobile,ro /Agentie: Sector 7
The Most Delicious Social Media Campaign:
Mix up your Summer / Client PepsiCo - Mirinda/ Agentie: L2 Agency
The Yummy-est Search Advertising Campaign:
Webdigital & Dualstore - Generating over 3500% ROAS / Client: Dualstore/ Agentie: Webdigital
The Scrumptious Branded Content Campaign:
Eduard, the Urban Farmer/ Client: Macromex - Edenia/ Agentie: Saatchi&Saatchi + The Geeks
The Crispiest Native Advertising Campaign:
Star Krax x Junimea - Branded meme partnership/ Client: StarKrax / Agentie: Friends TBWA
The most succulent Virtual and Augmented Reality Campaign:
Carmol - Cool Massage/ Client: Carmol/ Agentie: Tuio
The Mesmerizing Most Effective Campaign:
How to scale based on abandoners/ Client Orange YOXO/ Agentie: Data Revolt
The most flavoured Integrated Advertising Campaign:
Nu stim! Noi doar punem intrebari! / Client: catmobile.ro /Agentie: Sector 7
The most delectable Effective Use of Data:
How to scale based on abandoners/ Client Orange YOXO/ Agentie: Data Revolt
The Spiciest Influencer Marketing Campaign:
Nu stim! Noi doar punem intrebari! / Client: catmobile.ro /Agentie: Sector 7
The most Tasty Influencer Social Responsibility Campaign:
A fearless World / Client: Salvati copiii/ Agentie: Kubis
The Mouthwatering non-profit/Corporate Social Responsibility Campaign:
A fearless World / Client: Salvati copiii/ Agentie: Kubis
The Heavenly Product Innovation Campaign:
“Bring that moment home” QLED 8k Launch/ Client: Samsung Romania/ Agentie: Publicis
Marele premiu - Best MIXX Awards - a fost adjudecat de campania Nu stim! Noi doar punem intrebari! / Client: catmobile.ro /Agentie: Sector 7 - campania care a luat si cele mai multe premii la categoriile la care a fost inscrisa.
Caracteristicile anului 2020 reflectate in inscrieri: accentul s-a pus pe eficienta, video si social media.
Cele mai multe si savuroase inscrieri din competitie s-au inregistrat in categoriile Most Effective Campaign (16 campanii inscrise), Video (14 campanii) si Social Media (12 campanii), reflectand foarte bine trasaturile de comunicare ale acestui an special.
Gazda evenimentului a fost Matei Dima - BRomania - Content Creator, Comedian, Actor, Film Producer & Director cel care din postura de Maestru “bucatar” al Galei IAB MIXX Awards 2020 a coordonat, timp de 3 ore jumatate, maratonul livrarii trofeelor cu ingredientele potrivite unui eveniment inedit, alaturi de Andrei Dragu, Event Director MIXX Awards, VP al IAB Romania si Business Development Director V8 Interactive.
3 echipe de livratori au dus la usa fiecarui castigator trofeele IAB MIXX Awards 2020, intocmai ca un “pachet”, cu ajutorul masinilor electrice Zoe puse la dispozitie de partenerul traditional de mobilitate al Festivalului, Renault.
Livrarea trofeelor MIXX Awards a fost difuzata online din studiourile MarcomHub.
Festinul Galei a fost urmarit de public, live, pe Facebook, in timp ce, in studioul Marcom Hub, cativa specialisti din digital au discutat despre campaniile romanesti in viziune Europeana, provocarile anului ce tocmai se incheie si cateva ganduri pentru anul 2021. Marcom Hub a fost Partener de streaming online și organizare hibridă a festivalului IAB MIXX Awards iar anul acesta a remodelat comunicarea pentru a o adapta noului mod de a lucra și de a trăi: fie el 100% online, fie hibrid.
Ca in fiecare an, câștigătorii IAB MIXX România se pot duce mai departe la MIXX Awards Europe! Inscrierile pentru acest festival vor incepe in februarie 2021. Este unul dintre principalele atuuri ale singurului Festival Internațional din România de Digital și Marketing Interactiv.
Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2020 au fost Teads, Adform, Httpool, Data Revolt, Youtube, Renault, Reefkig, V8 Interactive, Therefour - Brand Strategists, Dev51 si partener de streaming online si organizare hibrida a festivalului - MarcomHub
Parteneri media: IQads, SMARK, Ringier, ProTV, Revista BIZ si Business Review.