“8 premii pentru 8 campanii diferite, dezvoltate pentru 8 clienți diferiți este o premieră în România la EFFIE, iar asta spune multe despre forța și perspectiva echipei Publicis”, Alex Bădilă, COO, Publicis România.
Publicis a obținut 8 premii din 15 nominalizări la gala Effie România 2020: GOLD, categoria Sports Marketing, campania The Unconditional Supporter of Football / Timișoreana; SILVER categoria E-COMMERCE, campania Get the Whole Story / Autovit.ro; SILVER, categoria E-COMMERCE, campania OLX – No Two Jobs Are the Same, brand OLX Jobs, SILVER, categoria Brand Experience, campanie Drama Queen / Magnevie Stress Resist; BRONZE, categoria RETAIL, campania Proofs of Love / Carrefour, BRONZE, categoria Telecommunications, campania Orange + HBO / Orange; BRONZE, categoria Seasonal Marketing, campania The Gift of Listening / Coca-Cola; BRONZE, categoria Brand Experience, campania Santa’s Calling / Kinder.
Agenția încheie anul consolidându-și poziția pe piață cu o echipă mai mare, cu 4 campanii exportate în 28 de țări, 17 premii, cu mai mulți clienți, dintre care cel mai nou este TikTok. Iar EFFIE 2020 este o concluzie frumoasă, ce face din Publicis agenția cu cei mai mulți clienți fericiți.