"Don't grow up, it's a trap" spune o vorba din intelepciunea pop culture. Si totusi, n-am gasit pe nimeni care sa nu o incalce. Suntem avertizati inca de adolescenti ca ne putem lovi de transformari fizice, emotionale, deadline-uri si rate la casa. Ca ne putem lovi de stres. Si noi, ne incapatanam sa crestem. Si mai si sarbatorim asta, o data pe an, ca pe o victorie. Inseamna ca ceva ne atrage. Inseamna ca ne lovim de fapt de un "sugar trap". Aici voiam sa ajungem. La Rico Nasty, o rapperita americana din gen Z, reprezentativa pentru acest stil muzical.
Artista deschide o serie animata creata de cei de la Chromebook pentru generatiile care fac trecerea de la adolescenta la adulthood. Alte teme ce urmeaza sa fie abordate in campanie sunt finanțele, identitatea, dating-ul, antreprenoriatul, sanatatea mintala si ecologismul.
Audienta este relevanta pentru brand, intrucat Chromebook domina piata de device-uri digitale in scolile americane. Dispozitivul e o varianta mai light a laptopului, mai ieftina, si depinde in mare masura de o conexiune la internet (pentru ca opereaza mai mult in cloud), asa cum depinde in mare parte si generatia Z.
In acest episod, Rico atinge topicuri ce tin de bunastarea mintala: mai putine ganduri negative si mai mult ”pretty bitch time”.