Cosmin Beldean: Samsara isi va pastra mereu calmul si va gasi solutii creative pentru provocari

Cosmin Beldean: Samsara isi va pastra mereu calmul si va gasi solutii creative pentru provocari

Antrenamente intense, vointa si un stil de viata sanatos. Acestea sunt primele lucruri cand ne gandim la campioni. Dieta este esentiala in pregatirea profesionistilor si, spun studiile, are legatura directa cu starea de spirit.
Chiar daca, pana acum, gamingul era asociat cu mancarea nesanatoasa, lucrurile incep sa se schimbe si in e-sports. 
Samsara este partenerul care aduce gustul si hrana sanatoasa la Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.

Mancarea sanatoasa este un instrument excelent pentru a maximiza capacitatile cognitive si performanta in joc. 
Chiar daca nu esti jucator profesionist, poate nu strica un mic boost al claritatii mentale, al abilitatilor motorii si a timpului de reactie. 

Cosmin Beldean, General Manager Samsara Foodhouse, spune ca s-au alaturat Cupei pentru ca proiectele frumoase merita sustinute cu mancare sanatoasa.
Aflam de la el ce fel de gamer ar fi Samsara in lumea jocurilor, care ar fi atu-urile care ar duce brandul la victorie si cum vede viitorul evenimentelor virtuale:

 

Ce ar juca brandul vostru daca ar fi gamer?

Daca Samsara ar fi un gamer,  jocul preferat probabil ar fi Tetris. Un joc in care fiercare piesa are locul ei si impreuna piesele formeaza un intreg valoros. La fel ca si ingredientele din farfurie. Un joc al carui ritm este in continua dezvoltare, jucatorul fiind nevoit sa se adapteze conditiilor.

 

Atribute de gamer

Atributiile lui ar fi calmul si creativitatea. Samsara isi va pastra mereu calmul si va gasi solutii creative pentru provocari. Va folosi metode noi, care sunt insa inspirate din cele traditionale si cunoscute pentru a trece un nivel  si pentru a aduce victorie echipei sale.

 

Cum v-ati hotarat sa sustineti Cupa Agentiilor la Gaming?

Proiectele frumoase merita sa fie sustinute cu mancare sanatoasa, mai ales daca sunt caritabile. Jocurile video sunt asociate cu mancarea nesanatoasa, insa ne dorim sa schimbam aceasta perceptie. Cu siguranta iti va fi mai usor sa dai gol-ul ala in poarta daca trupul tau este hranit adecvat. 

Am gandit un preparat care sa mearga perfect cu activitatea de gaming si anume - lasagna. Bogata in carbohidrati care sa mentina nivelul de energie si concentratie al jucatorilor pe parcursul intregului meci.

 

Evenimentele digitale din noul normal

Cel mai important lucru este, bineinteles, o conexiune buna la internet :)

Inafara de aspectul acesta, consideram ca orice interactiune, fie ea online sau offline, trebuie sa fie cat mai autentica. Mai ales in perioada aceasta cand legaturile inter umane sunt limitate, este important sa fim cat mai sinceri si intelegatori unul cu altul.

 

Cum va pregatiti pentru viitorul evenimentelor online?

Suntem entusiasmati de un viitor cu evenimente online, ne place ca avem posibilitatea sa sustinem comunitatea  de la distanta si sa ne implicam cat se poate de mult in activitati inedited cum e Cupa Agentiilor Online.  

 

Ce le urati participantilor?

Le uram calm, rabdare si pofta buna!

 

Despre Samsara

Nutritia devine din ce in ce mai raspandita in e-sports - si asta din motive intemeiate. Mancarea sanatoasa este un instrument excelent pentru a maximiza capacitatile noastre cognitive si performanta in joc.
Chiar daca nu esti jucator profesionist, poate nu strica un mic boost al claritatii mentale, al abilitatilor motorii si a timpului de reactie. Nu-ti punem victoria pe tava, ci gustul in farfurie. Restul depinde de tine.

Samsara Foodhouse serveste de 7 ani  preparate naturale realizate  cu  multa pricepere si  drag, in Cluj-Napoca, in curand si in Bucuresti  

Conceptul este simplu, la fel ca si preparatele pe care le servim. Prin simplitate, fiercare ingredient este pus in valoare, fara sa isi piarda identitatea. 

Atunci cand alegem sa gatim cu produse locale si sezoniere, ne conectam cu locul in care ne aflam si natura din jurul lui. Produsul local este un pilon important in povestea noastra. 
Aducand ingredientul mai aproape de oaspetele nostru, cream o miriada de beneficii pentru toti cei implicati, de la fermier la consumator si chiar pana la intregul mediu inconjurator.

 

Inscrie-te in Cupa Agentiilor la Gaming pana pe 2 noiembrie:

 

 
powered by Typeform

 

Un rezumat al desfasurarii

  • Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies 85 overall*, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
  • Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
  • Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
  • Prima runda a competitiei se va desfasura in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie. Cei mai buni 16 jucatori vor trece mai departe
  • In optimi, sferturi si semifinale, meciurile se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
  • Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
  • Inscrierile se pot face pana pe 2 noiembrie in formularul de mai jos
  • Anuntarea programului de joc: 3 noiembrie pe IQads si pe adresele de email ale participantilor inscrisi
  • Jocurile din competie o sa fie programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.

Pe scurt:

  • Inscriete-te in formularul de mai sus.
  • Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
  • Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming

This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Despre Cupa Agentiilor la Gaming

Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.

Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.

Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Sectiune



Branded


Related