Începând cu luna septembrie a acestui an, MSL The Practice este agenția de relații publice a companiei Glovo în România, pentru comunicarea corporate și public affairs. Selecţia s-a făcut printr-un pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de relații publice din București.
Glovo este o platformă de livrare rapidă care le permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice tip de produs, din și în perimetrul orașelor în care aceștia se află. Aplicația s-a lansat în România în luna mai a anului 2018, iar în prezent este disponibilă în 30 de orașe din țară, printre care se numără București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Brașov, Constanța și alte capitale de județ.
MSL The Practice va oferi consultanță pentru comunicarea corporate a companiei, suport în implementarea campaniilor de comunicare și acțiunilor de responsabilitate socială, media relations și public affairs.
„În numai doi ani de la lansare, Glovo s-a extins în peste 30 de orașe din România. Cu o expansiune atât de dinamică, dar și ținând cont de contextul volatil pe care îl traversăm, comunicarea corporate a devenit tot mai importantă pentru noi. Aveam nevoie de partenerul potrivit și ne bucurăm că l-am găsit în echipa MSL The Practice, care are experiența și competențele necesare pentru a răspunde tuturor nevoilor de comunicare din următorul an, la fel de ambițios ca cei de până acum”, a declarat Victor Răcariu (General Manager Glovo România).
„Suntem mândri să lucrăm alături de Glovo, o companie cu un impact atât de profund asupra economiei, societății și comunităților. Ne bucurăm că vom contribui la consolidarea prezenței Glovo în România și că împreună vom transforma orașele din țară în orașe mai accesibile pentru oameni, cu ajutorul curierilor și partenerilor din aplicație”, a declarat Oana Bulexa (Managing Director MSL The Practice).