Tehnologia si nomazii urbani subterani

Tehnologia si nomazii urbani subterani

Parcarile subterane au avut intotdeauna potential cinematic, multe scene din filme fiind trase aici datorita luminii, geometriei spatiului sau a ecoului, care compun un loc numai bun pentru intalniri discrete. Pana la urma, aici se intalneau Dustin Hoffman si Robert Redford cu Deep Throat. Dar exista si referinte culturale mai light, cum ar fi cea dintr-un episod Seinfeld, petrecut integral intr-o astfel de parcare, cand cele 4 personaje au ramas blocate pentru ca, bineinteles, Kramer, nu mai gasea masina cu care au venit. 

Cei de la Kia au dus mai departe acest insight si au imaginat o serie de personaje stereotipice - un hippie, un hispanic, o diva disco., etc - care abordeaza un nou venit intr-o parcare subterana, incercand sa-l coopteze in grupul lor de nomazi urbani subterani, care nu si-au mai gasit masinile parcate cu zeci de ani in urma. Au si un ritual de initiere, ce da numele spotului - ”One of us”. Dar intentia lor esueaza, pentru ca tehnologia a evoluat si noul venit e doar la o atingere de localizarea masinii, in aplicatia dezvoltata de Kia pentru smartphone. Ne-am fi asteptat, totusi, ca in 2020, masina sa vina singura spre el. Trick-ul de acum, era valabil si in anii '90, prin alarma cu telecomanda.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related