Renunțarea nu e o opțiune

Renunțarea nu e o opțiune

Pentru noi, 2020 urma sa fie un an mai bun. Pentru altii, nu era suficient. Un 2020 mai bun nu functiona pentru ei. Sportivii olimpici gandesc in termeni de cel mai bun. Si platesc pentru asta, cu fiecare exercitiu si zi in plus de antrenament. One more e mantra lor. Iar Tokyo era destinatia. 

Dupa 4 ani de antrenamente de la ultima Olimpiada, sportivii au fost nevoiti sa-si asume one more, one more. Copy-ul e din clipul tribut dedicat de Adidas, generatiei actuale de olimpici. Multi au punctat la creativitate cand au inlocuit facilitatile din salile de sport, cu improvizatii in casele si parcarile lor. Multi au avut tentatia de a renunta. Despre cei care au facut-o, n-am auzit si nici nu vom auzi. Despre ceilalti, ne va spune 2021. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related