[Retro Vibes] Surprize de vară de la Pepsi, oriunde te-ai distra prin țară

[Retro Vibes] Surprize de vară de la Pepsi, oriunde te-ai distra prin țară

Până la urmă, vara ne-o facem noi. Și oricâte surprize neașteptate ne-ar aduce anul acesta, avem puterea de a ne adapta și a duce povestea mai departe. Mai ales că tehnologia e de partea noastră, pentru a ne ajuta să ne bucurăm de ce avem și să scoatem din ce e mai bun din noul normal. Lucrăm de acasă, mergem la teatru din sufragerie, luăm lecții de pictură sau de gătit din apartament, participăm la evenimente online. Pepsi arată că inovația și tehnologia pot fi puse și în slujba distracției și aduce culoare și ritm verii, dând motive noi de bucurie. Acum, prin campania dedicată industriei Horeca, Pepsi aduce distractia si premii cool in locatiile partenere din toata tara. Le poți descoperi călătorind prin țară și pe site-ul Pepsi.

 

Inovație în ritm de distracție

Amintirile nu țin doar de contextul vremurilor, ci și de experiențele personale. E un mix continuu de a face ce poți mai bine, în condițiile pe care le ai la îndemână. Așa a pornit și Pepsi Retro Studio, umbrela sub care se desfășoară campaniile Pepsi din vara această: să luăm ce e mai bun din trecut și din prezent și de a transforma lucrurile obișnuite în ceva de neuitat. 

Prin noua campanie dedicată segmentului HORECA, Pepsi transformă un bon simplu într-o surpriză. O experiență obișnuită într-o amintire.

"Consumatorii sunt nerăbdători să se bucure de vară, iar partenerii noștri gata să îi întâmpine și să le ofere experiențe de neuitat. Campania Pepsi dedicată redeschiderii locațiilor HORECA s-a născut din dorința de a contribui la aceasta revenire. Cum altfel decât prin stilul ce definește brand-ul atât de bine, inovație îmbinată cu multe motive de distracție", spune Constantin Alexandra, Brand Manager Pepsi

Oamenii pot înscrie bonurile fiscale din restaurante pentru a câștiga premii retro-cool.

Cum poți participa?

E simplu. Cumperi un produs Pepsi, Lipton, 7 UP sau Mirinda din locațiile de pe hartă.
Intri pe Pepsi Facebook Messenger, scrii mesajul Promo Horeca și trimiți poza bonului fiscal după achiziție. 

Premiile sunt din vibe-ul retr0-cool: aparate foto Polaroid sau boxe Bluetooth. La sfârșitul campaniei, prin tragere la sorți, consumatorii pot câștiga biciclete Pegas.

Campania vine în intâmpinarea nevoilor clienților noștri HORECA și răspunde la una dintre cele mai arzătoare probleme din această perioadă: aceea de a crea trafic. PepsiCO este în continuare unul dintre partenerii de business care răspund rapid la nevoilor pieței, declară Spinu Aida, Away From Home Channel Manager

Și dacă premiile aduc atmosfera bună a unor vremuri care păreau mai simple, prezentul vine cu tehnologia.

Pepsi inovează în fiecare din campaniile sale, ducând tehnologia cât mai aproape de consumator.

 Dincolo de abordarea inovativă, mă bucur că avem ocazia să testăm din nou tehnologia care, anul trecut, simplifica drastic consumer journey-ul promoțiilor in-store: înscrierea în campanie cu ajutorul chatbotului cu recunoaștere vizuală, de pe Facebook Messenger, explică Ion Laurențiu, Sr Digital Manager

Bonurile fiscale sunt încărcate pe Pepsi Facebook Messenger, iar un tool de machine learning analizează poza și procesează bonul fiscal. Consumatorii pot afla pe loc dacă bonul e valid și în cel mult 24 de ore știu dacă sunt câștigătorii unuia din premiile zilnice. 

Pe site-ul campaniei, poți călători prin România printr-o hartă interactivă, de unde poți afla cea mai apropiată locație în care să poți participa la campanie. De asemenea, poți verifica aici dacă restaurantul sau pub-ul tău preferat face parte din campanie.

  Această inițiativă are rolul de a aduce clienți noi în HORECA și, totodată, de a crește incidența categoriei. Consumatorii noștri au ocazia de a redescoperi ce înseamna cu adevărat industria ospitalității, spune Vasilescu Vlad,  PO1 On Premise, Special Channels & Brand Visibility Manager

 

În oraș cu Marian Ionescu (Mariciu)

Campania Pepsi dedicată industriei Horeca are un endorser pe măsură.
Marian Ionescu (Mariciu) a vizitat, alături de soția lui, patru restaurante din București, a mâncat și s-a bucurat alături de Pepsi, iar experiența a fost postată pe YouTube. 

Dar nu trebuie să fii influencer pentru a te distra vara asta. Călătorește, bucură-te de soare și de drum, iar Pepsi e alături de tine, oriunde te-ai afla. Cu un bon și un click, poți câștiga cele mai cool-retro premii. Descoperă surprizele Pepsi și transformă momentele obișnuite în amintiri. Până la urmă, doar ele la contează. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related