[Netul salbatic] Aida Economu: Sunt pro semnalarea conținutului plătit. Am făcut-o de fiecare dată. Mi se pare mai elegant și mai decent așa

[Netul salbatic] Aida Economu: Sunt pro semnalarea conținutului plătit. Am făcut-o de fiecare dată. Mi se pare mai elegant și mai decent așa

Discutăm despre influencer-marketing-ul de la noi cu cineva care nu se consideră un influencer. Și care nu consideră că avem neaparat o astfel de industrie. Pentru Aida Economu, actriță, reprezentată de Romanian Artists Agency, influența în marketing înseamnă Benetton, Bansky sau cameo-urile lui Hitchcock.

Revenind, una din problemele semnalate ar fi open relantionship-ul tacit, specific prea multor influenceri, care promovează prea multe branduri, iar asta pornește, uneori, de la briefuri care nu sunt 100% compatibile cu ei. Soluția ar fi coerența, a influencerilor cu identitatea lor, și a brandurilor cu audiențele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related